Beantwoord

Afspraak aansluiten glasvezel

  • 25 October 2019
  • 27 reacties
  • 894 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 26 reacties

Ik heb enkele weken zowel voor mezelf (beoogde aansluiting 1 december) als mijn ouders (beoogde aansluiting 1 november) T-Mobile thuis aangevraagd.

 

Tot mijn verbazing heb ik zelf de afspraak met Guidion gisteren al kunnen maken terwijl voor mijn ouders nog altijd niets bekend is. We hebben voor hen gebruik gemaakt van de overstapservice; per 1 november eindigt - na 40+ jaar - hun abonnement bij Ziggo.

 

Gisteren gebeld met de klantenservice maar daar werd er vrij laconiek op gereageerd; als we de komende dagen niets horen, moeten we maandag nog maar eens bellen. En dit terwijl ze volgende week afgesloten gaan worden.

 

Mijn ouders zijn op leeftijd en minder technisch onderlegd. Voordat T-Mobile uberhaupt is aangesloten, beginnen ze al spijt te krijgen van de keuze. Ik kan me niet voorstellen dat deze gang van zaken gebruikelijk is en heb er weinig vertrouwen in dat ze aanstaande vrijdag aangesloten zullen zijn. Op de site van Guidion zag ik namelijk dat tussen afspreken en afsluiten 10 dagen moeten zitten.

 

Is op deze korte termijn afspreken en aansluiten alsnog realiseerbaar?

icon

Beste antwoord door Brian 20 November 2019, 11:37

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 1

@Jason 

Ongemak? Als nieuwe klant ben ik straal voor de gek gehouden. Ik stap over met een verwachtingspatroon. Daarmee ben ik mijn betere voorwaarden bij mijn oude provider verloren.

Ondertussen veranderen jullie de voorwaarden en leveren nog maar een gedeelte van wat ik verwachtte bij het aangaan van het contract. Blijkbaar vallen nieuw klanten tussen wal en schip c.q. zijn niet belangrijk.

Ik verwacht dus niet heel lang klant te zijn.

Reputatie 7

Hey @D_vd_V,

Ik moet even terugkomen op wat mijn collega Jason heeft doorgegeven. Wanneer je alleen je internetsnelheid aanpast en overgaat naar het nieuwe tarief dan heeft dat inderdaad gevolgen voor de prijs van je lopende T-Mobile Thuis abonnement. De maandprijs verandert immers. Je TV-Voucher blijf je gelukkig wél behouden, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken. 

Dus om het kort te samen te vatten wanneer je je snelheid wijzigt dan heeft dit invloed op je maandelijkse prijs van je totale pakket maar je huidige korting zoals de TV-voucher blijf je behouden.

  • Doe je een aanpassing aan je abonnement (internetsnelheid, tv pakket) dan blijf je de TV-voucher behouden.
  • Wijzigt je contract (verlengen/verhuizen) dan vervalt de TV-voucher.
  • Doe je een wijziging aan Klantvoordeel (opnieuw aanmelden) dan vervalt de voucher.


Alle details over het nieuwe Klantvoordeel lees je hier

Reageer