Beste T-mobile,
16 december hebben wij een glasvezel pakket bij jullie gekocht. Ons werd verteld te moeten wachten tot er contact met ons werd opgenomen. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. We zijn nu meer dan een maand verder en jullie zijn onbereikbaar.
Vorige week pas heb ik het nummer van de netwerkbeheerder via een van jullie medewerkers kunnen ontvangen (via een post in de community). De netwerkbeheerder heeft verteld een afspraak via de mail te maken. Dit is nogsteeds niet gebeurd.
We willen zo spoedig mogelijk internet hebben, omdat we vanuit huis werken.
Wat ons betreft hoeven we geen glasvezel, zolang we maar deze week internet hebben. Nogmaals, hier wachten we 33 dagen op.
Aangezien er ook nog geen monteur is geweest, of überhaupt een vorm van communicatie richting ons, zitten we er ook over na te denken om het volledig te annuleren. Jammer genoeg moet dit via de telefoon en daar zijn jullie onbereikbaar op.
We horen graag wat jullie oplossingen zijn.
Beste antwoord door Jason
Goedemiddag
Laat je ons weten wanneer de aannemer je gebeld heeft en zou je ons op de hoogte willen houden? Als ik aan deze kant nog iets voor je kan betekenen, dan doe ik dat heel graag.
Mochten we elkaar niet meer spreken vandaag: een prachtig weekend toegewenst en stay safe!