Beantwoord

Afspraak aansluiten glasvezel

  • 20 January 2021
  • 4 reacties
  • 248 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Beste T-mobile,

 

16 december hebben wij een glasvezel pakket bij jullie gekocht. Ons werd verteld te moeten wachten tot er contact met ons werd opgenomen. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. We zijn nu meer dan een maand verder en jullie zijn onbereikbaar. 
 

Vorige week pas heb ik het nummer van de netwerkbeheerder via een van jullie medewerkers kunnen ontvangen (via een post in de community). De netwerkbeheerder heeft verteld een afspraak via de mail te maken. Dit is nogsteeds niet gebeurd.
 

We willen zo spoedig mogelijk internet hebben, omdat we vanuit huis werken. 
 

Wat ons betreft hoeven we geen glasvezel, zolang we maar deze week internet hebben. Nogmaals, hier wachten we 33 dagen op. 
 

Aangezien er ook nog geen monteur is geweest, of überhaupt een vorm van communicatie richting ons, zitten we er ook over na te denken om het volledig te annuleren. Jammer genoeg moet dit via de telefoon en daar zijn jullie onbereikbaar op.

 

We horen graag wat jullie oplossingen zijn.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 January 2021, 12:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Nicomi, wij hebben elkaar in het andere topic gesproken en toen gaf je inderdaad al aan dat het nog niet lukte met het bereiken van VWT. Althans, het bereiken ervan lukte wel, maar ze gaven nog geen sluitende duidelijkheid. Ik zie dat de Klantenservice je op de hoogte heeft gebracht van de huidige stand van zaken omtrent de installatie. De Glasvezel moet nog naar binnen aangelegd worden. VWT zal begin of medio volgende week eindelijk contact opnemen met je om dit af te ronden zodat de volledige installatie gedaan kan worden. Sorry dat het langer duurt dan gepland. Normaliter neemt de oplevering van (ODF) Glasvezel maximaal twee tot vier weken in beslag, met als uitzondering in enkele gevallen zes weken of langer. 

Laat je ons weten wanneer de aannemer je gebeld heeft en zou je ons op de hoogte willen houden? Als ik aan deze kant nog iets voor je kan betekenen, dan doe ik dat heel graag.

Mochten we elkaar niet meer spreken vandaag: een prachtig weekend toegewenst en stay safe!

@Jason bedankt voor je bericht en toelichting!

 

Om niet nog veel langer te moeten wachten zitten wij te denken om in plaats van glasvezel normaal internet te nemen. Zou dit een mogelijkheid kunnen zijn? 
 

Fijn weekend

Reputatie 7
Badge +14

Als je de postcode checker van T-Mobile gebruikt. Heeft deze dan geen optie voor DSL?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Nicomi, jammer genoeg moet ik je teleurstellen: er is geen DSL mogelijk op jouw adres. De verbinding ligt er wel, maar zal door ons niet aangeboden worden. Dit komt wellicht doordat DSL de komende tijd uitgefaseerd wordt en uiteindelijk volledig vervangen wordt door Glasvezel. Sorry dat ik geen mooier antwoord voor je hebt.

Mocht ik toch nog iets kunnen betekenen, geen alsjeblieft een seintje.

Reageer