Beantwoord

Afspraak maken met Guidion

  • 11 juni 2019
  • 4 reacties
  • 306 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Het lukt me niet om een afspraak te maken voor installatie via Guidion. Via de ontvangen email lukt het niet, 3x geprobeerd, met telkens het verzoek om mij te bellen om een afspraak te maken. Daarna 2x geprobeerd telefonisch contact te maken. De 2e keer na 35 minuten maar opgehangen. Wat een 'goed' begin bij T-Mobile-thuis. Nog geen aansluiting en nu al ergernis.
icon

Beste antwoord door Bjarn 12 juni 2019, 14:26

Hallo @Leo5A,

Wat balen van het slechte begin! Volkomen logisch.

Door de drukte bij Guidion is het telefonisch enorm druk bij ze. Als je tijd hebt raad ik je aan aan de lijn te blijven hangen, vervolgens nemen ze op en is de kans aanwezig dat ze vragen om wat gegevens om je zo terug te bellen.
Telefonisch een afspraak maken is beter dan online, uit mijn ervaring.

Als je online alle vragen op de juiste manier beantwoord kan je online een afspraak maken. Mocht je bijvoorbeeld aangeven dat er geen stopcontact in de meterkast zit, moet je ze gelijk al bellen. Als jij ervoor zorgt dat bijvoorbeeld in dit geval het stopcontact wel aanwezig is bij de installatie, zal het geen probleem zijn voor de monteur en kan jij gewoon online je afspraak maken!

Succes!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Hallo @Leo5A,

Wat balen van het slechte begin! Volkomen logisch.

Door de drukte bij Guidion is het telefonisch enorm druk bij ze. Als je tijd hebt raad ik je aan aan de lijn te blijven hangen, vervolgens nemen ze op en is de kans aanwezig dat ze vragen om wat gegevens om je zo terug te bellen.
Telefonisch een afspraak maken is beter dan online, uit mijn ervaring.

Als je online alle vragen op de juiste manier beantwoord kan je online een afspraak maken. Mocht je bijvoorbeeld aangeven dat er geen stopcontact in de meterkast zit, moet je ze gelijk al bellen. Als jij ervoor zorgt dat bijvoorbeeld in dit geval het stopcontact wel aanwezig is bij de installatie, zal het geen probleem zijn voor de monteur en kan jij gewoon online je afspraak maken!

Succes!
Op advies van Bjarn blijven hangen in de wacht. Na 1 uur en 5 minuten eindelijk contact. Belachelijk lang. Hier moet T-Mobile je als (nieuwe) klant op z'n minst voor compenseren.
Nieuw probleem was dat de mevrouw van Guidion me niet kon helpen. Haar senior gaat nu met mij communiceren, PER EMAIL !?!
Mag ik dit opmerkelijk vinden en zeker niet klantvriendelijk.

Ik verwacht op z'n minst een reactie van iemand van T-Mobile (sorry Bjarn).

Nu in afwachting van de email van 'senior'.
Reputatie 2
Op advies van Bjarn blijven hangen in de wacht. Na 1 uur en 5 minuten eindelijk contact. Belachelijk lang. Hier moet T-Mobile je als (nieuwe) klant op z'n minst voor compenseren.
Nieuw probleem was dat de mevrouw van Guidion me niet kon helpen. Haar senior gaat nu met mij communiceren, PER EMAIL !?!
Mag ik dit opmerkelijk vinden en zeker niet klantvriendelijk.

Ik verwacht op z'n minst een reactie van iemand van T-Mobile (sorry Bjarn).

Nu in afwachting van de email van 'senior'.


In ieder geval een vooruitgang :-)

Laten we snel hopen op een goede afloop! Zo niet, zullen de moderators dit topic ook vast nog wel tegenkomen om je te helpen.
Reputatie 4
Badge +2
Hey @Leo5A,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis!😁Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt. Op het moment zijn we erg populair en daarom is het bij ons en Guidion bijzonder druk. Dit moet uiteraard geen ongemakken voor jou opleveren, excuses hiervoor! Nu zie ik dat je gelukkig inmiddels wél een afspraak hebt kunnen inplannen, top!

Reageer