Beantwoord

Afspraak maken met Guidion

  • 11 June 2019
  • 7 reacties
  • 4518 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties
Het lukt me niet om een afspraak te maken voor installatie via Guidion. Via de ontvangen email lukt het niet, 3x geprobeerd, met telkens het verzoek om mij te bellen om een afspraak te maken. Daarna 2x geprobeerd telefonisch contact te maken. De 2e keer na 35 minuten maar opgehangen. Wat een 'goed' begin bij T-Mobile-thuis. Nog geen aansluiting en nu al ergernis.
icon

Beste antwoord door Bjarn 12 June 2019, 14:26

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6

Hoi @VerheijSikma, welkom op de Community! Jij hebt als één van de eersten een melding gemaakt van het probleem, daarom wisten wij op het moment dat jij contact opnam nog niet dat er een storing gaande was. Bedankt voor je melding! De problemen in jouw omgeving zijn intussen opgelost en ik zie dat jouw modem weer netjes online is, heel fijn. Ik zal de afspraak met Guidion uit het systeem halen. Het is absoluut niet normaal dat de klantenservice van Guidion jou zomaar ophangt, mijn oprechte excuses hiervoor! 

Ik wilde zojuist een afspraak maken met Guidion omdat er geen internet, telefoon en tv meer is. Nu wist ik nog niet dat er een storing gaande is. Dit ook niet doorgekregen van helpdesk T-mobile. Via de website kwam uit dat pas 24 november een monteur langs kon komen! Dus ik denk dan bel ik maar even of dit echt zo is. Kon pas 19 november. Gevraagd of ik dan 2 weken zonder internet moet? Ik werk thuis en kan niet zonder. Hangt deze dame op. Ben niet boos geworden of iets dergelijks maar ze hangt op! Is dit normaal???

Ik heb al verschillende mails van guidion gehad om een installatie afspraak te maken, ik probeer nu al een hele tijd een afspraak in te plannen online, maar dan krijgt ik te zien dat de gekozen datum niet kan, heb al meerdere datums ingevoerd en elke keer dezelfde melding. Ook al 3x gebeld en na een half uur maar opgehangen omdat ik gewoon niemand aan de lijn kreeg. Nu krijg ik weer mails met herinnering afspraak maken. En nog steeds hetzelfde verhaal.

Geen goed begin voor nieuwe klanten denk ik hé, zo jaag je ze juist weg. Dit moet wel makkelijker en sneller geregeld worden vind ik

Reputatie 7
Hey @Leo5A,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis!😁Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt. Op het moment zijn we erg populair en daarom is het bij ons en Guidion bijzonder druk. Dit moet uiteraard geen ongemakken voor jou opleveren, excuses hiervoor! Nu zie ik dat je gelukkig inmiddels wél een afspraak hebt kunnen inplannen, top!
Reputatie 4
Op advies van Bjarn blijven hangen in de wacht. Na 1 uur en 5 minuten eindelijk contact. Belachelijk lang. Hier moet T-Mobile je als (nieuwe) klant op z'n minst voor compenseren.
Nieuw probleem was dat de mevrouw van Guidion me niet kon helpen. Haar senior gaat nu met mij communiceren, PER EMAIL !?!
Mag ik dit opmerkelijk vinden en zeker niet klantvriendelijk.

Ik verwacht op z'n minst een reactie van iemand van T-Mobile (sorry Bjarn).

Nu in afwachting van de email van 'senior'.


In ieder geval een vooruitgang :-)

Laten we snel hopen op een goede afloop! Zo niet, zullen de moderators dit topic ook vast nog wel tegenkomen om je te helpen.
Op advies van Bjarn blijven hangen in de wacht. Na 1 uur en 5 minuten eindelijk contact. Belachelijk lang. Hier moet T-Mobile je als (nieuwe) klant op z'n minst voor compenseren.
Nieuw probleem was dat de mevrouw van Guidion me niet kon helpen. Haar senior gaat nu met mij communiceren, PER EMAIL !?!
Mag ik dit opmerkelijk vinden en zeker niet klantvriendelijk.

Ik verwacht op z'n minst een reactie van iemand van T-Mobile (sorry Bjarn).

Nu in afwachting van de email van 'senior'.
Reputatie 4
Hallo @Leo5A,

Wat balen van het slechte begin! Volkomen logisch.

Door de drukte bij Guidion is het telefonisch enorm druk bij ze. Als je tijd hebt raad ik je aan aan de lijn te blijven hangen, vervolgens nemen ze op en is de kans aanwezig dat ze vragen om wat gegevens om je zo terug te bellen.
Telefonisch een afspraak maken is beter dan online, uit mijn ervaring.

Als je online alle vragen op de juiste manier beantwoord kan je online een afspraak maken. Mocht je bijvoorbeeld aangeven dat er geen stopcontact in de meterkast zit, moet je ze gelijk al bellen. Als jij ervoor zorgt dat bijvoorbeeld in dit geval het stopcontact wel aanwezig is bij de installatie, zal het geen probleem zijn voor de monteur en kan jij gewoon online je afspraak maken!

Succes!

Reageer