Beantwoord

Afspraak met aannemer loopt mis

  • 13 September 2019
  • 3 reacties
  • 412 Bekeken

Graag kappen met die volstrekt onzinnge kutrspam van jullie!

Ik heb me twee keer aangemeld vdat jullie zelf weer cancelen zonder opgaaf van reden. Doen daarbijn alsof ik het opgezegd zoun hebben. Eersten keer dacht ik foutje kan gebeuren, tweede keer exact hetzelfde.

Waarom? Als jullie me niet als klant willen, prima meld dat dan gewoon en ga niet lopen zieken!

Het meest absurde is nog wel dat jullie nergens op reageren. Er wordt verzocht een nummer te bellen waar ik een computer aan de lijn krijg met keuzemenu zonder info over wat ik moet kiezen. Kiezen ik maar wat krijg ik iemand aan de lijn die niets weet . Er wordt beweert dat ik een kaartje van jullie onderaannemert zou heeben ontvangen wat niet klopt. Mijn reply mails worden compleet genegeerd. Krijg geen delivery failure dus mag in redelijkheid aannemen dat jullie ze gewoon krijgen

Wel schrijven jullie geld van mij rekening af en krijg ik achterlijke spam mails met rekeningen en aanmnaningen. Waarvoor? Ik ben helemaal geen klant bij jullie! Het heeft er alle schijn van dat jullie mij niet als klant willen. Waarom graaien jullie dan wel geld van mijn rekening?

Het lijkt er verdacht veel op dat het om doelbewuste oplichterspraktijken gaat!


KAPPEN MET DIE ACHTERLIJKE ONZIN EN KUTSPAM!
icon

Beste antwoord door Brian 14 September 2019, 09:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @geenafspraak, Cristien heeft wel gelijk, ik begrijp je frustratie maar je bericht is tegen de huisregels, we houden het hier graag netjes. Uiteraard willen we je altijd helpen maar we gaan op een fatsoenlijk manier met elkaar om. Dat gezegd hebbende klinkt het alsof het tot twee toe niet gelukt is om een afspraak met een aannemer te maken, klopt dat? In dat geval sturen zij inderdaad een melding naar ons en nemen wij weer contact met jou op. Overigens kan je ons altijd bellen of bereiken via social media of deze Community. Als je mij een privébericht stuurt met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer dan kijk ik graag met je mee!

Met een beetje vriendelijkheid kom je heel ver👍🏻


Dat heb ik gemerkt dan wordt ik gewoon genegeerd!

En dit soort reacties heb ik geen zak aan. Dit lost niets op!
Reputatie 7
Badge +14
Goedenavond @teringspam 🤔 Wil je je aub. Een beetje inhouden.

Er gelden hier Huisregels waar je mee akkoord bent gegaan bij het aanmelden in de community.

Als er dingen zijn die niet kloppen leg het dan fatsoenlijk uit zodat de moderators kunnen kijken wat er eventueel mis gaat.
Ze reageren binnen de 24/48 uur (mits niet te druk)


Fijn weekend⭐️

Met een beetje vriendelijkheid kom je heel ver👍🏻

Reageer