Beantwoord

Afspraak met Guidion annuleren lukt niet

  • 22 September 2020
  • 11 reacties
  • 1505 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Help! Ik wil mijn afspraak met de monteur van Guidion afzeggen, maar ik krijg ze op geen enkele manier te spreken.
De afspraakwijzigingsbutton in de mail laat me de afspraak alleen verplaatsen, annuleren is geen optie.
Telefonisch afzeggen kan volgens de website wel, maar dat lukt zelfs niet als je uren in de wachtrij blijf hangen. (zaterdag na 2,5uur wachtrij opgehangen, gister na 3,5uur en nog eens na 1,5uur, vanochtend na 20minuten)
Op het ingevulde contactformulier op de website krijg ik geen reactie.
Op de reply die ik verstuurd heb op de uitnodigingsmail ook geen reactie.

Hoe krijg ik de afspraak afgezegd?
De problemen met de wifi-dekking heb ik zelf al opgelost, de monteur staat hier anders donderdag tussen 14.00 en 16.00 voor niets op de stoep.

icon

Beste antwoord door SuusvS 22 September 2020, 11:40

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @SuusvS 

Bel je naar telefoonnummer 088 2000 151? Lijkt mij niet gewoon om uren in de wacht te staan. Je kan het eens gespreid over de dag een aantal keer proberen en misschien reageert een moderator tot die tijd.

Hallo  @Waqqas ,

Sorry, maar aan dit antwoord en uw suggesties heb ik niets.
Ik bel naar het juiste nummer (anders zou ik er niet in de wacht blijven hangen) en op verschillende tijden.

Hoera! na nog eens 45minuten in de wacht was ik er eindelijk door… En bleek mijn contactformulier ontvangen te zijn en de afspraak daarmee reeds geannuleerd. Heel erg fijn, dat was precies wat ik graag wilde. Volgende keer ontvang ik graag even een bevestiging per mail ;-)

@Jip van de Guidion klantenservice: Topper! hartelijk bedankt voor jouw vriendelijke assistentie en nog een hele fijne dag gewenst!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @SuusvS,

Tof om te horen dat je het zelf hebt weten om te lossen, en nóg leuker om te horen dat Jip je zo goed geholpen heeft! :smile: Ik zal het zeker aan hem doorgeven. Daarnaast heb ik ook aan onze kant nog een aantal puntjes op de i gezet, en hierdoor heb je zojuist nog een email ter bevestiging ontvangen dat de afspraak is afgezegd. Als laatste wil ik je nog hartelijk bedanken dat je de moeite hebt genomen om de afspraak af te zeggen. Hierdoor is er weer een plekje vrij voor een klant in nood! Hele fijne avond nog gewenst.

Goedemorgen @Cal ,

Hier hetzelfde probleem als bij Suus. Ik heb met jullie gebeld over mijn Wifiverbinding en er zou een monteur komen, maar omdat het zo lang ging duren, heb ik er iemand anders naar laten kijken. Ik wilde de afspraak annuleren, maar er werd juist een nieuwe afspraak klaargezet. Kun je de afspraak voor mij ook annuleren?

Alvast hartelijk bedankt, 

Henriet 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Henriet, welkom op de Community!

De afspraak met Guidion is bij deze verwijderd. Is jouw Wifi weer op het optimale niveau gebracht door de andere expert? Als ik toch nog iets kan betekenen voor je, laat het me dan alsjeblieft weten. Stay safe and healthy!

Goedemorgen @Jason , 

Hartelijk bedankt voor het annuleren van de afspraak. Ik heb een vriend laten kijken die zelf in de ICT werkt. Alles werkt weer goed tot nu toe. 

Fijne dag vandaag.

Groeten, 

Henriet

Reputatie 7
Badge +16

@Henriet Dat is goed om te horen, ben blij dat het gelukt is met de ICT’er-vriend! 😄

 

@Jason ik probeer al de hele dag Guidion te bereiken om mijn afspraak van 4 november 2022, tussen 16u-18u, af te zeggen. Helaas blijft de wachttijd onmogelijk en terugbellen gebeurd ook niet. We hebben het zelf allemaal al aangesloten en opgelost. Ziet u kans om deze afspraak af te zeggen?

Alvast bedankt

mvg Angelique

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Angelique50, het is momenteel drukker in de lijn inderdaad, sorry voor het ongemak! Ik zal de afspraak annuleren en heb de status van jouw aansluiting op voltooid gezet. Houd er wel alsjeblieft rekening mee dat het vanaf nu nog tot 24 uur kan duren voordat alle elementen van jouw abonnement beschikbaar zijn. Ook vervalt bij zelf-installatie de servicegarantie op losse onderdelen.

Heel veel plezier met jouw verbinding toegewenst! 😄

@Jason super bedankt voor de snelle reactie.

Fijne werkdag. 

Groetjes Angelique 

Reageer