Beantwoord

Afspraak monteur verplaatsen

  • 4 April 2019
  • 1 reactie
  • 870 Bekeken

Via de chat besproken om over te stappen naar T-mobile, en er is mij verteld dat de monteur de 15e lang kon komen omdat ik dan in Nederland ben. Nu krijg ik een email om de afspraak te bevestigen en de eerstvolgende afspraak mogelijkheid is de 23e. Op deze datum ben ik niet meer in Nederland

Ik zou graag dat de monteur de 15e langskomt zoals beloofd via de chat. Ben ook duidelijk geweest via de chat dat ik veel op weg ben voor mijn werk.
icon

Beste antwoord door Brian 8 April 2019, 18:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @Burton.bmc, zo te zien is er hier wat miscommunicatie geweest, excuses daarvoor. Onze monteursdienst Guiion plant zelf hun afspraken in zodat je een directe "lijn" hebt met onze monteur. Vanuit de klantenservice kunnen we dus nooit zien of een monteur op een specifieke datum beschikbaar is. Maar geen zorgen, als je de afspraak wil wijzigen dan kan je rechtstreeks contact opnemen met Guidion op telefoonnummer 088 200 0 151. Ze plannen dan direct een nieuwe afspraak met je in!

Reageer