Beantwoord

Afzien bedenktijd

  • 6 January 2020
  • 4 reacties
  • 431 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb gisteren een internetpakket bij jullie aangevraagd, omdat ik deze eigenlijk zo snel mogelijk nodig heb wil ik vragen hoe ik van mijn bedenktijd kan afzien. Ik kon het zo niet vinden in mijn tmobille. 


Groetjes, Aura

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 January 2020, 20:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @AuraBrakema 

Welkom bij T-Mobile!

Dat is mogelijk als je ermee akkoord gaat.

Wacht even de reactie van een Moderator af ze reageren meestal binnen de 24/48 uur.

Je zou het afzien van de bedenktijd kunnen regelen in je T-Mobile thuis account blijkbaar maar ik weet helaas niet waar precies.

 

Moderator edit: voor actuele informatie over de bedenktijd, check dit topic.

Reputatie 7

Hey @AuraBrakema,

Tof dat je klant gaat worden! Ik zie dat je bedenkperiode inmiddels is overgeslagen. Op 21 januari staat de activatie van je abonnement gepland. Een week voor de activatiedatum ontvang je je installatiepakket waarmee je alles netjes kan aansluiten. Succes!:smile:

Hi, nee hoor ik heb nog met niemand contact gehad hierover en heb het zelf ook nog niet kunnen vinden. Is sneller dan 21 Jan nu niet meer mogelijk? 
 

Reputatie 7

Hey @AuraBrakema,

Ik zie dat je samen met mijn collega je aansluiting hebt vervroegd naar 14 januari, top! Het installatiepakket ga je morgen per post ontvangen. Dinsdag 14 januari kun je je pakket installeren en gebruik maken van je T-Mobile Thuis abonnement! 

Reageer