Beantwoord

Al 4 maanden geen internet, T-Mobile Thuis

  • 4 February 2020
  • 1 reactie
  • 408 Bekeken

Op 12 september 2019 sloot ik bij u een abonnement af. Het gaat om T-Mobile Thuis Standaard Internet 50Mbps. Helaas kon ik geen gebruik maken van de diensten die bij het abonnement horen. Daarom vroeg ik u op verschillende data, zie tabel, om de problemen op te lossen.

16-09-2019
Email T-M 

De verbinding wordt opgeleverd op 20-09-2019 voor 18:00.

17-09-2019
Email T-M

De aansluitdatum is veranderd naar 17-09-2019 voor 18:00

18-09-2019
Email T-M 

Je bestelling is onderweg. T-Mobile modem is verzonden met PostNL.

19-09-2019
PostNL

Modem ontvangen

19-09-2019
Giudion

Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 26-09-2019

26-09-2019
MonteurGuidion

 

01-10-2019
Email T-M

Email ontvangen van T-Mobile dat mijn abonnement is ingegaan op 19-09-2019

17-10-2019
Giudion

Afspraak meteen ingepland 23-10-2019

23-10-2019
MonteurGuidion

Guidion monteur geeft aan; “Alles geïnstalleerd, geen 3e lijn actief in pand, kpn ticket aangestuurd.” Werkordernummer WO-00923408

24-10-2019
Email T-M

Ticket#2019111411027816
T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier.

24-10-2019
KPN
25-10-2019

SMS verzonden door KPN voor inplannen afspraak

14-11-2019
Email T-M

Ticket#2019111411027745
T-Mobile: Je vraag of verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling.

 

 

21-11-2019
Giudion

Afspraak meteen ingepland 25-11-2019

25-11-2019
MonteurGuidion

Guidion monteur geeft aan; “Isra nog steeds gelabled” Werkodernummer WO-00953077

25-11-2019 Voucher

Ticket#2019112511009502
Vervelend dat even zonder internet zit. Voucher voor 7 dagen mobiel internet.

22-11-2019
Email T-M

Op 28-11-2019 eerste rekening afgeschreven, maar nog steeds geen internet geleverd.

27-11-2019
KPN

SMS ontvangen voor het plannen van een afspraak met KPN monteur

29-11-2019
Email T-M

Ticket#2019112111034429
“Onze installatie monteur heeft ons gemeld dat de installatie niet was gelukt. Hierop hebben wij de netwerkbeheerder aangestuurd voor controle en herstel.

Wij krijgen nu te horen van de Netwerkbeheerder dat ze een afspraak SMS hebben verstuurd en u telefonisch hebben geprobeerd te bereiken. Helaas is dat niet gelukt. “

Alsnog telefonisch een afspraak gemaakt.

03-12-2019
KPN

Na ontvangst SMS op 03-12-2019 afspraak gemaakt met KPN monteur

05-12-2019
Giudion

Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 06-12-2020

06-12-2019
MonteurGuidion

Guidion monteur geeft aan; Klant heeft geen signaal op de kabel die is door getrokken van Isra. Klant gemeld dat hij echt zelf verantwoordelijk is voor de kabel en niet T-Mobile.
Werkordernummer WO-00964608
 

Dit is niet waar. Ik heb op na komst van KPN monteur sinds mijn aansluiting voor het eerst de rest van de dag genoten van internet. Dus er is niks mis mee met de kabel. De kabel heeft gewerkt. De volgende dag na komst KPN monteur heeft mijn buurman na problemen zijn eigen provider gebeld. En monteur kwam voor hem langs en ik had geen internet meer waarop ik opnieuw contact had genomen met T-Mobile Thuis op 05-12-2019.

09-12-2019 Voucher

Ticket#2019120911013044
Vervelend dat je even zonder internet zit

20-12-2019
Email T-M

Ticket#2019122011027624
T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier.

23-12-2019
Rekening

Tweede rekening T-Mobile het totaal bedrag wordt afgeschreven rond 31-12-2019

24-12-2019
Email T-M

Antwoord op Ticket#2019111411027816
T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier.

30-12-2019
Email T-M

Ticket#2019123011023298
T-Mobile: Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling.

30-12-2019
Voucher

Antwoord op Ticket#2019123011023298
Vervelend dat je zonder internet zit.

03-01-2020
Giudion

Afspraak meteen ingepland 09-01-2020

09-01-2020
MonteurGuidion

Guidion monteur geeft aan;?

09-01-2020
Email T-M

Ticket#2020010911012438
Je verzoek is in behandeling.

12-01-2020 Voucher

Ticket#2020011211003371
Vervelend dat je even zonder internet zit.

12-01-2020
Email T-M

Ticket#2020011211003754
Je verzoek is in behandeling.

14-01-2020
Email T-M 

Ticket#2020010911012465
Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier.

14-01-2020
KPN

Na ontvangst SMS op 14-01-2020 afspraak gemaakt met KPN monteur

17-01-2020
Email T-M

Ticket#2020010911012438
T-Mobile: “Goed Nieuws: Je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben is opgelost!”

Niet waar, ik heb nog geen dag internet kunnen gebruiken.

20-01-2020
Giudion

Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 21-01-2020

21-01-2020
MonteurGuidion

Guidion monteur geeft aan; Wereld bol af en toe op rood. Na reset werken alle diensten weer.
Werkordernummer WO-01039665

Niks is waar. Guidion heeft met zijn eigen toestel test gedaan. Met mijn toestel wou hij het niet testen. Na 1 minuut was wereld bol lampje helemaal uit.

23-01-2020 Rekening

Derde rekening T-Mobile het totaal bedrag wordt afgeschreven rond 28-01-2020

25-01-2020
Email T-M

Ticket#2020012511003159
Je vraag of verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling.

25-01-2020 Voucher

Ticket#2020012511003257
Vervelend dat je even zonder internet zit.

25-01-2020
Voucher

Ticket#2020012511003257
Vervelend dat je even zonder internet zit.

01-02-2020
Email T-M

Ticket#2020020111002854
Je vraag of verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling.

02-02-2020
Giudion

Monteur afspraak verzoek ingediend bij T-Mobile thuis. Vervolgens een email ontvangen van de installatiepartner Guidion om een afspraak in te plannen. Afspraak meteen ingepland 03-02-2020

03-02-2020
MonteurGuidion

Guidion monteur geeft aan;KPN
Werkordernummer WO-

04-02-2020
KPN

Na ontvangst SMS op 06-02-2020 afspraak gemaakt met KPN monteur

 

Wat is het probleem?

De diensten werken niet zoals afgesproken, ook niet nadat ik u om een oplossing vroeg. Graag het probleem zo snel mogelijk oplossen. Ik ben op het punt om een ontbindingsverzoek in te dienen.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 6 February 2020, 14:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gholami,

 

Welkom op de Community, goed dat je hier jouw vraag stelt! Ik zie dat je inderdaad een afspraak hebt gemaakt met KPN. Voor welke datum staat deze gepland? Ondanks het feit dat dit al lang speelt, zullen we echt eerst de oplossing van hen moeten afwachten voordat we over kunnen gaan op eventuele contractbreuk. Sorry dat het tot nu toe nog niet is gelukt om je van volledig werkende diensten te voorzien. 

Reageer