Beste T-Mobile leden,
Ik ben verhuisd en heb T-Mobile mee verhuisd (spijt van). 2 april ben ik verhuisd en heb 2 maart aangegeven dat ik zou gaan verhuizen. Dan had T-Mobile 4 weken de tijd om alles te regelen.
Inmiddels woon ik al bijna 7 weken op het nieuwe adres, maar het installatie pakket is nog steeds niet binnen. Elke week kan ik er weer achteraan bellen wat er aan de hand is, elke week hetzelfde verhaal dat ze er niets aan kunnen doen. De oplossing die ik nu krijg is een unlimitied voor 7 dagen op mijn telefoon zodat ik met een hotspot kan werken. Maar een oplossing voor mijn vriendin met wie ik samen woon hebben ze niet.
Hoe kan het zijn dat T-Mobile al 11 weken weet dat ze naar dit adres een installatie pakket moeten versturen, maar dat nog steeds niet gedaan is? En wat kan ik doen waardoor ik wel serieus genomen wordt als ik bel?
Ik wil eigenlijk dat het deze week geregeld wordt anders neem ik ergens anders wel mijn internet en mobiel abonnement.
Groet
Beste antwoord door TAVL
Bekijk origineel