Beantwoord

Al onze oude voordelen ineens verdwenen na verlenging...

  • 9 November 2020
  • 4 reacties
  • 310 Bekeken

Reputatie 2

Vorige week mijn mobiel abonnement verlengt. Sinds die dag werd mijn klantvoordeel gestopt. Wat bleek? Mijn postcode is op de één of andere manier niet goed door gekomen. Dit heb ik hersteld waardoor het klantvoordeel weer actief is. Echter ben ik al mijn oude voordelen kwijt geraakt. Sinds T-mobilethuis vodafone heeft overgenomen met de ouwe klanten. Hadden we extra voordeel, 3 themapakketten en Fox-sport. Kan iemand ons hier weer aan terug helpen?

 

Groet,

 

icon

Beste antwoord door eric 9 November 2020, 19:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb ook nog de 3 gratis thema pakketten uit de tijd dat ik klant was bij Vodafone thuis en mobiel, toen T-Mobile de thuis afdeling van Vodafone overnam moesten ze van de toezichthouder(s) alle contracten een op een overnemen.

Echter geldt deze overeenkomst zolang men klant blijft en het bestaande contract laat zo als het is, wel mag je b.v. je internet verhogen of verlagen of van thema pakket veranderen, dus voorlopig blijf ik bij T-Mobile thuis als klant.

Reputatie 7
Badge +1

Ik kreeg vandaag een mooie aanbieding van Ziggo in de bus, welke zeker een nadere bestudering waard is om te zien of het wat is.

Reputatie 2

Heb ik ff spijt dat ik verlengt heb dan… 

Reputatie 7
Badge +14

Klopt, die voordelen gelden enkel met de oude abonnementen.

Reageer