Beantwoord

Als monteur nodig is deze pakket mee laten nemen

  • 7 December 2020
  • 4 reacties
  • 207 Bekeken

Een idee wat velen zou helpen:
 

Sinds vorige week wacht ik op mijn pakket om te laten installeren. Elke dag geeft de PTT aan dat het pakket niet is ontvangen of verwerkt. Dat de volgende dag ergens het wordt geleverd. Deze tekst krijg ik dagelijks al bijna een week. Binnenkort komt de monteur. Ik heb geen idee of het pakket dan geleverd is en of ik de monteur moet afbestellen..

 

Mijn idee: Laat de monteur zelf het pakket meenemen, dan is het altijd op tijd. Dan ben ik niet meer afhankelijk van de wanorde bij de PTT.

Gelijksoortig idee: Laat een andere vervoerder het pakket bezorgen, de PTT is duidelijk op zijn retour. 

icon

Beste antwoord door Brian 8 December 2020, 15:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7

Hi @Harco, bedankt voor je suggestie! Zoals @CrisTien en @Marcel MCi is het logistiek om de monteur het pakket mee te geven. We hebben zelf al wel maatregelen genomen en versturen de pakketten nu twee weken van te voren in plaats van een week van te voren maar we zien dat het in sommige gevallen nog mis gaat. We hebben zojuist een centraal topic hiervoor geopend. Bedankt voor de constructieve bijdrage!

Reputatie 7
Badge +14

@Harco TM staat altijd open voor Ideeën heb ik begrepen.

De monteur mee laten nemen is geen goed idee.Lees wat @Marcel MCi daarover zegt. Bovendien zijn de monteurs niet in dienst bij TM. Moeten ze een extra administratie gaan voeren voor bestellingen enz. 😌 lijkt mij geen goed plan.

Nu vervoeder. Ook DHL en Select hebben veel klachten. 
Het is overal wel iets zeker nu het zo druk is.

Post.NL zou meer moeten gaan betalen en een betere werkgever worden, volgens mij kan dat helpen.

 

Hopelijk kunnen de moderators zien waar jouw pakket is. 

Groetjes

 

Hallo Marco MCI,

Bedankt voor je snelle antwoord. Je hebt helemaal gelijk, ik heb de verkeerde bewoordingen gebruikt. De PTT is overleden, maar nieuw leven ingeblazen met een nieuwe naam. Ik zal het overdoen.

Idee voor T-Mobile: 1. Misschien is het een goed idee degene die mijn modem/router gaat aansluiten op de glasvezelkabel, dit modem/router pakket met toebehoren zelf meeneemt. Dan is het er altijd als hij komt. Nu is het afwachten en heb ik geen idee of het pakket met modem/router plus toebehoren ooit aankomt. 

 

  1. Mijn andere idee voor T-Mobile is niet meer gebruik te maken van de vroegere PTT die nu PostNL wordt genoemd, maar andere vervoersdiensten in te schakelen. Andere vervoersdiensten presteren beter.
Reputatie 7
Badge +2

Hallo Harco,

Vervelend inderdaad. Het zijn zeer drukke tijden voor de bezorgdiensten. Ervan uitgaande dat T-mobile het pakket wel op tijd heeft kunnen aanleveren.

Het zal in ieder geval geen PTT zijn, dit bedrijf bestaat sinds 2002 niet meer. 😉

De monteur kan dit niet meenemen. Het zijn (lokale) monteurs van Guidion. Zij leveren alleen de "handjes", niet de apparatuur.

Mvg. Marcel