Beantwoord

Alternatief leveradres installatiepakket

  • 21 October 2019
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

 

Ik heb vorige week internet 50 abonnement besteld. Nu staat er in de email dat de brief met informatie en het informatiepakket worden bezorgd op het aangevraagde adres voor het internet.

Nu is het echter zo dat ik hier pas kom te wonen vanaf de datum dat ik het heb aangevraagd. Is het mogelijk om het installatiepakket + de brief met informatie te laten bezorgen op het adres waar ik op dit moment woon? Anders krijgen de huidige bewoners opeens al mijn spullen binnen, daar val ik ze liever niet mee lastig.

 

Alvast bedankt voor uw antwoord.

 

Mvg,

Joey

icon

Beste antwoord door Brian 24 October 2019, 15:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @JoeySo, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Het is niet mogelijk om het pakket op een ander adres te laten bezorgen maar mocht het niet lukken op je nieuwe adres dan kan je via de Track & Trace het pakket laten bezorgen bij een afhaalpunt in de buurt. Dat gaat dus helemaal goed komen! :wink:  

Hoi @Waqqas ,

Het pakket is nog niet verzonden, dus ik hoop inderdaad dat een Moderator mij kan helpen.

Dankjewel voor het meedenken :)!

 

Reputatie 7
Badge +15

Halo @JoeySo 

Ik moet het pakket ook nog ontvangen dus weet niet precies hoe het zit.

Heb je via de mail of zie je in MY T-mobile thuis al dat het pakket verzonden is? Zoja kan je de levering van postnl dan laten bezorgen op een afhaal punt? Als er een track & trace is tenminste.

Als hij nog niet is verzonden zou een Moderator er misschien nog iets aan kunnen doen. Dat is even afwachten op een reactie dan.

Reageer