Beantwoord

Amino Aria 610x kastje aansluiten op de TV

  • 4 June 2019
  • 5 reacties
  • 2018 Bekeken

Ik heb een beovision7 tv en probeer het amino aria 610x kastje aan te sluiten, helaas lukt dit niet, wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door TAVL 4 June 2019, 17:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @molly45,

Welkom bij T-Mobile Thuis. We gaan dit oplossen, zodat je kunt genieten van de vele zenders. Kun je iets meer zeggen over de aansluitwijze? Zit de HDMI direct op de tv of via bijvoorbeeld een versterker of soundbar?

- Heb je al een andere ingang op de tv geprobeerd?
- Heb je wel iets van beeld? Wat voor melding krijg je?
- wat voor modem heb je?

Hoor graag van je, zodat je snel weer kan genieten.
Reputatie 7
Badge +1
Misschien een vreemde vraag maar heeft de tv wel of geen HDMI aansluiting? zo ja dan zou aansluiten geen probeem mogen zijn, zo nee dan kunt u bij T-Mobile een mini din kabel aanvragen of er een in de winkel kopen.

Mocht het inderdaad zo zijn dat uw tv geen HDMI heeft hou er dan rekening mee dat u dan niet kunt genieten van de mogelijkheden van uw box zo zal de kwaliteit niet hoger komen dan SD (720x576 pixels) als ik het goed heb.
Reputatie 7
Badge +4
Goede @BeMu. Heb gelijk de handleiding opgezocht en daar staat in dat de TV over HDMI beschikt.

@molly45 gaat het inderdaad om deze TV, zoals in de link? Wel een vraag; staat de tv ingesteld op HDMI?
Reputatie 7
Badge +1
https://tweakers.net/pricewatch/208802/bang-en-olufsen-beovision-7-32/specificaties/

Kijk ik voor de aardigheid via google bij Tweakers dan wordt er juist aangegeven dat betreffende tv geen HDMI heeft, het is wel zo dat er van de Beovision 7 verschillende uitvoeringen zijn, toch ga ik er zelf vanuit dat er geen HDMI aansluiting aanwezig is, anders is het alleen een kwestie van aansluiten.

Heeft t.s. de nieuwe Zylex? router dan werkt het anders dacht dit in dit forum ergens gelezen te hebben, in tegenstelling tot de Draytek of Huawei gaan bij de Zyxel internet en tv over 1 utp kabel.
Reputatie 7
Badge +4
Ah. Goede toevoeging. Googlen helpt dus niet altijd even goed. 😉

Reageer