Beantwoord

Annuleren monteur

  • 1 July 2019
  • 2 reacties
  • 906 Bekeken

Hoi!

Afgelopen vrijdag het T-mobile thuis pakket geïnstalleerd wat niet zonder slag of stoot verliep, dus contact opgenomen met de klantenservice welke het probleem ook niet wist te verhelpen. Uiteindelijk een aanvraag voor een monteur ingediend. Enkele uren later hebben we het probleem alsnog zelf verholpen, maar nu blijf ik verzoeken krijgen om een afspraak te maken met de monteur. Een monteur is natuurlijk overbodig, maar ik weet niet of ik dit ‘verzoek’ nu nog moet annuleren of juist niet.

Vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door Brian 4 July 2019, 12:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @JPHLWJF, top dat het zelf gelukt is! Van harte welkom bij T-Mobile Thuis en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust! Ik heb aan onze monteursdienst Guidion doorgegeven dat ze de afspraak kunnen annuleren. Mocht je in de tussentijd nog een verzoek voor het maken van een afspraak ontvangen dan mag je deze negeren 😉
Reputatie 6
@JPHLWJF Welkom op het forum.

Mocht het om een glasvezelverbinding gaan, is een monteur verplicht om het aan te laten sluiten. Anders heb je geen installatiegarantie. Bij een DSL is een monteur niet verplicht en kun je het pakket zelf aansluiten..

Reageer