Beantwoord

annulering Thuisaanvraag

  • 20 January 2021
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Via service vergelijk zou ik overstappen naar t- mobile

daar zij mij verkeerd hebben ingelicht heb ik gebruik gemaakt van mijn 14 dagen bedenktijd en de overgang van mijn huidige internetprovider ziggo naar t-mobile.

h

Hoe kan het dat T- Molbile mij steeds e-mailtjes stuurt alweer de overgang wel een feit is?
Daar T- mobile niet per e - mail te bereiken is stel ik deze vraag hier.

F.de Groot

XXXX

XXXX

XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 22 January 2021, 15:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @fritsdegroot,

Welkom op de T-Mobile gebruikerscommunity. Deze community is gebaseerd op klant-helpt-klant en wij kunnen niet bij jouw gegevens. Niet raar, want we werken niet voor T-Mobile en zijn gewoon mede-klanten. Moderators lezen mee. Zij kunnen wel bij klantgegevens en zien wat er aan de hand is. Anders is de klantenservice bellen, de snelste manier om aan de door jouw gewenste informatie te komen.

Aangezien dit een openbare community is, is het zeer onverstandig om persoonsgegevens in een topic te delen. Dit werkt phishing in de hand. Ik raad je aan om jouw post aan te passen en de gegevens te verwijderen. Als een moderator deze nodig heeft, dan zal diegene dat rechtstreeks vragen.

Kun je misschien iets meer zeggen over wat er verkeerd is voorgelicht? Misschien is het simpel op te lossen of is er puur een misverstand. Denk graag met je mee. 

Via Service Vergelijk ben ik benaderd om een overstap van Ziggo naar T-Mobile te maken. Echter deze overstap heb ik geannuleerd . Echter dat is blijkbaar niet doorgekomen. Nu ontvang ik allerlei mailtjes waarbij blijkt dat een abonnement op T-mobile toch van kracht wordt. Kort gezegd.Ik wil geen klant worden van T-Mobile. Ik blijf bij Ziggo!

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @fritsdegroot, welkom op de Community!

Jouw aanvraag is inmiddels geannuleerd, zie ik. Erg jammer dat je toch niet overstapt, maar dat respecteren we natuurlijk wel. Mocht je je nog bedenken, dan ben je altijd meer dan welkom bij Thuis. Op de Community kun je ook altijd meepraten of gezellig meedoen. Indien je in de toekomst toch wel te overstap wilt nemen, laat het ons weten. Dan zorgen we ervoor dat je volledig zonder zorgen overstapt op ons netwerk. Veel plezier bij Ziggo en stay safe! 

Reageer