Beantwoord

apparatuur nog niet binnen

  • 4 juni 2019
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

ik heb me apparatuur nog niet binnen om alles te kunnen installeren. aangezien er staat dat ik hem nu kan aan sluiten? ben ook al aan het proberen om de klantenservice te bellen maar tot nu toe sta ik nog in de wacht
icon

Beste antwoord door Sander 4 juni 2019, 09:18

Hoi @virginia1989,

Bij sommige klanten is het installatiepakket iets vertraagd. Excuus hiervoor. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk uit te sturen. Je zult het pakket dus snel ontvangen. Hou de status in de gaten op deze pagina: My T-Mobile Thuis.

We hebben een algemeen topicwaar we updates zullen delen. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi @virginia1989,

Bij sommige klanten is het installatiepakket iets vertraagd. Excuus hiervoor. We zijn hiervan op de hoogte en proberen dit zo snel mogelijk uit te sturen. Je zult het pakket dus snel ontvangen. Hou de status in de gaten op deze pagina: My T-Mobile Thuis.

We hebben een algemeen topicwaar we updates zullen delen. Dit topic gaat op slot.