Beantwoord

apparatuur retour gezonden

  • 20 August 2020
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Ik heb mijn apparatuur teruggestuurd aangezien ik over moest stappen naar een provider die wel stabiel internet kon leveren. Vervolgens krijg ik mails dat dit niet ontvangen zou zijn en dat ik een boete krijg. Als ik antwoord blijkt het een no reply mail te zijn vanuit een klantenservice. Een ander mailadres mag ook niet gebruikt worden. Daarom moet het weer zo? Absurd om een mail te sturen en verhinderen dat ik kan antwoorden. De spullen zijn via post nl teruggestuurd met barcode 3slfvz206825715

Vervelend dat ik nu de barcode zo moet neerzetten terwijl dit persoonsgebonden is. Als de boete wordt ingehouden beëindig ik ook meteen de 4 resterende mobiele abonnementen 

 

verder advies om de naam van de e mail te veranderen want dit heeft niets met klantenservice te maken.

Jaq

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 21 August 2020, 13:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Jaq gebruikersnaam, goed dat je ermee voor de dag komt op de Community. 

Het is inderdaad niet de bedoeling om onterechte waarschuwingen te sturen terwijl de apparatuur al netjes geretourneerd is door jou, sorry voor de overlast! Soms kruisen de waarschuwing en het retour melden elkaar. Hierdoor krijg je ten onrechte een e-mail/brief waarin we alsnog om de apparatuur vragen. Er zal geen boete komen, daar zal ik voor zorgen. Bedankt voor je verzendbewijs, ik koppel deze nog eens aan je profiel zodat we te allen tijde, los van de systemen, kunnen zien dat alles binnen is. 

Nogmaals excuses voor de overlast en bedankt dat je alles geretourneerd hebt! 

Wat betreft het e-mailadres: we hebben een separaat e-mailadres dat door onze Klantenservice gebruikt wordt en dat is klantenservice@t-mobilethuis.nl. Het e-mailadres waar jij op reageerde is inderdaad een no reply adres dat sec gebruikt wordt om geautomatiseerde mails te versturen. We kunnen in het vervolg beter een bericht sturen waar gelijk het correcte reply adres in vermeld wordt. 

 

Reageer