Beantwoord

apparatuur teruggestuurd maar deze is niet ontvangen

  • 23 September 2020
  • 10 reacties
  • 300 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op 8-7-2020 het tv kastje teruggestuurd. deze hebben jullie niet ontvangen. Daardoor vandaag rekening ontvangen. 

Ik wil graag het track en trace bonnetje en het bezorgbewijs van postnl toesturen. graag bericht waar dit heen gestuurd mag worden. 

Kunnen jullie dit rechtzetten?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 23 September 2020, 17:51

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Xara 

Dat zou je hier gewoon kunnen uploaden haal uiteraard je NAW gegevens weg als die erin staat, verder kan een moderator dan meteen met je meekijken.

 

@Waqqas ik heb in een prive bericht mijn persoonlijke gegevens gestuurd zodat je een en ander kunt nakijken.

Reputatie 7
Badge +15

@Xara

Ik ben geen moderator, deze foto is voldoende voor een moderator wacht hun reactie even af.

Het was niet de bedoeling om mij je gegevens te sturen..

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Xara, welkom op de Community!

Bedankt voor het verzendbewijs, ik ga dit gelijk rechtzetten voor je zodat het bedrag gecompenseerd kan worden. Mag ik alsjeblieft je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privéberichtje ontvangen? Dan maak ik het zo snel mogelijk in orde voor je.

Reputatie 7
Badge +16

@Xara Top dankjewel! Ik heb het meteen in orde gemaakt zodat het boetebedrag gecompenseerd kan worden. Vergeet niet om wel de abonnementskosten à € 29,23 te betalen, want anders ontstaat daar een buitengerechtelijke incassoprocedure op en dat willen we voorkomen! 😉

Ook bij mij is ongevraagd € 300,00 afgeboekt, terwijl het in juli al afgeleverd is. Ik heb het terug laten boeken, maar ik wens niet nog meer ellende van T-mobile te ontvangen. RADAR of KASSA zal dit wel een interessante zaak vinden.

 

Reputatie 7

Hi @RobDuinkerken, goed dat je even contact opneemt! Ik heb de boete zojuist vergoed en de incasso uitgesteld totdat het bedrag volgende maand verrekend wordt met de vergoeding. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar! 

Beste Odido,

Mijn apparatuur is retour gestuurd maar krijg nu mail dat deze niet ontvangen is. Kunnen jullie dit voor mij nakijken? Heb emails en nummers van de zendingen beschikbaar. Groet Wilbert

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @WilenYo, ik ben direct voor je aan de slag gegaan! Je oude TV Box is inderdaad bezorgd en dit heb ik meteen verwerkt. Het pakket van je Mediabox wordt nog verwerkt in het sorteercentrum. Zodra dit pakket ook bezorgd is, zul je een bevestiging per e-mail ontvangen. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Reageer