Beantwoord

Appratuur teruggestuurd maar (nog) niet ontvangen

  • 26 August 2019
  • 6 reacties
  • 417 Bekeken

Reputatie 1
Beste Tmobile, ook ik heb een bericht ontvangen dat de modem nog niet teruggestuurd zou zijn. Tmobile thuis abonnement is sinds augustus opgezegd en 29-07 verzonden. Graag kom ik in contact om de verzendbevestiging te versturen zodat mij niet onnodig kosten in rekening worden gebracht.

Vriendelijke groet,
Kevin
icon

Beste antwoord door TAVL 27 August 2019, 15:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
Die verzendbevestiging zou ik maar niet versturen, want dan loopt ie het risico om ook zonder terugmelding voor weken te verdwijnen en heb je niks meer om aan te tonen dat de apparatuur verstuurd is.

Ik zou T-Mobile op de auto-incasso bij de bank blokkeren en rustig afwachten totdat T-Mobile of partners wel de tijd/capaciteit hebben om jouw terugstuurdoos te verwerken en af te vinken.

Dat bericht wat je tot nog toe hebt ontvangen komt gewoon uit een automatisch systeem waar verder niemand naar kijkt, behalve jijzelf.
Reputatie 1
ik heb momenteel contact met brian van klantenservice. Was vergeten dat ik een losse reply in een soortgelijk topic had achtergelaten.
Reputatie 7
Hi @kevdie, ik heb je zojuist weer een privébericht gestuurd, ik hoor graag van je! 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @kevdie,

Vaak is het een vertraging van verwerking van de pakketten die de boosdoener is. Ondertussen krijg jij een automatische melding met de waarschuwing het pakket op tijd te versturen. In de meeste gevallen hoor je hier niets meer van.

Het is goed dat je jouw verzendbewijs hebt bewaard. Een foto hiervan kun je delen met webcare, zodat zij het voor je kunnen nakijken en als het nodig is corrigeren. Zij lezen mee op dit klant helpt klantforum en reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur. Je kunt daarna het verzendbewijs via persoonlijk bericht aan hen verstuurd.
Reputatie 1
Hoi allen,

Alvast bedankt voor jullie reacties en informatie in deze. Versturen van de verzendbevestiging bedoelde ik mee digitaal via een pm op het forum lijkt mij niet handig via de post inderdaad, stond er misschien wat onduidelijk. Automatische incasso blokkeren doe ik liever niet, omdat er meerdere tmobile abonnementen afgeschreven worden maar dit is wellicht de enige optie om voorbarig onterechte afschrijving te voorkomen!? Ik lees andere vragen terug van klanten die dit namelijk ook is overkomen.

Ik wacht het bericht van de klantenservice af.
Reputatie 7
Badge +4
Storneren of het intrekken van een machtiging is een laatste redmiddel in het consumentenrecht. Dat haalt betalingsverplichtingen niet weg, dus er moet een goede reden voor zijn. Met automatische processen als deze zou ik eerst de reactie van de webcare afwachten voordat je deze wegen gaat overwegen. In de brief stond waarschijnlijk iets van dat je het nu toch echt moet gaan opsturen en binnen 8 dagen, omdat je anders mogelijk een boete riskeert.

Als het bedrag alsnog wordt afgeschreven en er is totaal geen beweging bij T-Mobile dan zijn er genoeg juridische middelen die jou kunnen helpen. Sommigen schermen daar naar mijn mening wat snel mee.