Beantwoord

Bedenktijd na gewijzigde aansluitdatum

  • 31 July 2020
  • 2 reacties
  • 700 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Ik heb recent een t-mobile thuis abonnement voor internet afgesloten. Ik wist niet zeker of de maximaal haalbare snelheid op mijn adres voldoende zou zijn, maar een medewerker aan wees mij aan de telefoon op de 14 dagen bedenktijd, dus toch maar afgesloten om te proberen. De aansluitdatum zou 10 augustus zijn. Vandaag (31 juli) kreeg ik een mailtje dat de aansluitdatum is gewijzigd naar vandaag, 31 juli. Ik verhuis pas naar het nieuwe adres op 8 juli en ben nu nog in het buitenland. Ik kan dus in de tussentijd niet testen of het internet wel voldoende is. Mijn vraag is dan ook of mijn bedenktijd vandaag al ingaat of pas op 10 juli, zoals afgesproken.

Met vriendelijke groet,

Pim

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 3 August 2020, 11:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PM030,

Gefeliciteerd nog met jouw nieuwe Thuis en leuk dat je ons hebt uitgekozen om daar deel van te zijn! :blush: Fijn dat @eric_2 al heeft geprobeerd om je te helpen. Tot voor kort had Eric zeker gelijk, maar recentelijk hebben wij de voorwaarden voor de bedenktijd gewijzigd. Hierdoor gaat de bedenktijd pas in nadat jij het modem hebt aangesloten, zolang dit binnen 2 weken na de activatie van de internetlijn gebeurd. Als je ergens tegenaan loopt, hoor ik dat heel graag, want wij doen er altijd alles aan om het opgelost te krijgen! Geniet nog van jouw vakantie.

Reputatie 7
Badge +14

Bedenktijd van een internet bestelling is tot 14 dagen na bestelling. Niet na oplevering van de internet dienst. De maximale snelheid wordt gecommuniceerd bij het aanvragen van de lijn

Reageer