Beantwoord

Beperkt internet bij oplevering

  • 22 september 2020
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Volgens de mail welke ik van T-mobile heb ontvangen heb ik vanaf de 18e internet thuis.

Alles aangesloten; vanaf de straat moest ik alles opnieuw aansluiten maar dat ging gewoon in 1 keer goed (joh!)

 

Alles werkt; vanaf de straat naar de laptop is verbinding...maar geen internet..

Opmerking tijdens de foutoplossing; proxyinstellingen kunnen niet automatisch worden gedetecteerd".
In dit forum staat dat je onder Proxy dan alles moet uitzetten; gedaan.

Internet blijft echter "beperkt” (lees werkt niet).
Volgens diezelfde foutoplossing wordt er geen IP-adres aan de lapotop gekoppeld.
...en dus blijkbaar ook niet naar het mobiel, want ook daar is er verbinding met het modem maar geen internet.

Nu wil ik best het modem resetten maar hij staat nog geen uur aan :O

Wie helpt mij in Jip en Janneke taal?

icon

Beste antwoord door Brian 24 september 2020, 13:11

Hi @Ricochet Allereerst van harte welkom! Ik heb meteen met je meegekeken en het lijkt er op dat de modem gister en eergister inderdaad problemen had met het uitgeven van IP-adressen maar dit lijkt vandaag opgelost te zijn, ervaar je dit aan jouw kant ook zo? Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Ricochet Allereerst van harte welkom! Ik heb meteen met je meegekeken en het lijkt er op dat de modem gister en eergister inderdaad problemen had met het uitgeven van IP-adressen maar dit lijkt vandaag opgelost te zijn, ervaar je dit aan jouw kant ook zo? Mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!

Reageer