Beantwoord

Beschadigde ontvanger

  • 21 June 2019
  • 5 reacties
  • 443 Bekeken

Zojuist mijn installatiepakket ontvangen. Bij het controleren of alles aanwezig was viel mij op dat de ontvanger aardig beschadigd is? Is dit normaal? Zo niet zou ik graag een nieuwe ontvanger willen. Op de foto's valt het minder op dan in het echt.

icon

Beste antwoord door Brian 5 July 2019, 12:59

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi @mauwkoo, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen! Van TV Boxen met opnamefunctie hebben we op dit moment maar één type, van de TV Boxen zonder opnamefunctie zijn nog twee verschillende soorten in omloop. Zo te horen gaat het mis met de vebrinding tussen de modem en de TV Box. Ik heb meteen je verbinding nagekeken en ik zie hier echter wel een signaal van de TV Box. Op woensdag zie ik wat storing maar voor de rest ziet het er goed uit. Heb je de TV Box rechtstreeks op de modem aangesloten of zit hier nog wat tussen zoals bijvoorbeeld een powerline adapter? Een powerline adapter kan namelijk voor verstoring zorgen.

Het kan helpen om de TV Box opnieuw aan te melden op de modem, dit doe je via onderstaande stappen:

1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.

Laat zeker weten wat het resultaat is!
Ik kan me voorstellen dat je hier in de eerste instantie gek van op kijkt @mauwkoo. Het klopt wel wat @Marcel MCi zegt, op dit moment zijn de TV Boxen met opnamefunctie schaars. We leveren dus af en toe een TV Box die refurbished is. Wanneer het issue met de TV Boxen is opgelost, kan ik zeker weten kijken wat ik voor je kan doen. Op dit moment zijn mijn handen gebonden. Gelukkig kan je nu wel opnemen! 😁

Ik heb sinds vrijdag de tv box in gebruik maar sindsdien alleen maar ellende. Box loopt geregeld vast en moet dan de stekker eruit trekken om hem opnieuw op te starten. Nu krijg ik hem helemaal niet meer aan de praat. Ik krijg het t-mobile scherm te zien. Dan gaat ie laden en daarna blijft het beeld zwart. Het staat nu al 10 minuten zo.

Ik heb gelezen dat er nog andere tv boxen met recorder zijn die beter presteren. Is het mogelijk dat ik die krijg?

Ik begin een klein beetje spijt van mijn overstap naar t-mobile te krijgen. Als deze problemen blijven aanhouden wil ik mijn abonnement opzeggen.
Ik zal maar geen foto van mijn box sturen, daar heb ik een stuk zwarte tape op geplakt omdat ik dacht dat er een folie op de T-Mobile sticker zat, maar de hele sticker kwam er af, staat er afgeschuurd Vodafone onder.😁😁😁
Reputatie 7
Badge +5
Ik kan me voorstellen dat je hier in de eerste instantie gek van op kijkt @mauwkoo. Het klopt wel wat @Marcel MCi zegt, op dit moment zijn de TV Boxen met opnamefunctie schaars. We leveren dus af en toe een TV Box die refurbished is. Wanneer het issue met de TV Boxen is opgelost, kan ik zeker weten kijken wat ik voor je kan doen. Op dit moment zijn mijn handen gebonden. Gelukkig kan je nu wel opnemen! 😁
Reputatie 7
Badge +2
Hallo mauwkoo,

Zo te zien is dit de tv box met opnamefunctie.
Deze boxen zijn momenteel moeilijk leverbaar las ik op dit forum. De tv boxen krijg je in bruikleen en zijn niet altijd nieuw.
Wellicht kan een T-mobile moderator hier nog wat in betekenen, maar het belangrijkste lijkt mij dat je i.i.g. een werkende tv box met opname hebt. 😉

Mvg. Marcel

Reageer