Beantwoord

Beschikbaarheid Glasvezel

  • 30 September 2017
  • 3 reacties
  • 378 Bekeken

Ik ben er vandaag achter gekomen via jullie website dat t-mobile thuis beschikbaar komt bij mijn adres.

Als ik door de bestelprocedure heenloop zie ik dit staan: Aansluitdatum vanaf 22 november 2017

Waar is dit op gebaseerd? Ik zit nu op een zeer onstabiele 7 m/bit adsl aansluiting en glasvezel zou wel een uitkomst zijn.

Ik weet dat er hier in de straat alleen FTTO ligt volgens de netco website.

Postcode: 1976CL
icon

Beste antwoord door Brian 4 October 2017, 12:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo reinder1985,

Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid en bedenktijd. Als je al glasvezel in huis heb dan is het sneller te leveren dan dat hij voor de deur ligt. als er ook nog een stukje moet worden gegraven dan duurt het nog iets langer. Afhankelijk van het Type aansluiting komt de eerst beschikbare datum naar voren. Letop dit is een wetsdatum en niet de echte levering datum. Ik ben zelf niet zo bekend met FTTO van KPN. als ik kijk zie ik Let op: dit is een FttO gebied. Hiervoor gelden afwijkende tarieven. Informeer hiernaar bij uw serviceprovider.
Reputatie 7
Hi Reinder, excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels al een bestelling geplaatst hebt, welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je nagekeken en er is inderdaad glasvezel beschikbaar op jouw adres. Ik zie niet terug dat we deze direct aan kunnen sluiten dus mogelijk moeten hier nog extra werkzaamheden voor plaatsvinden (denk bijvoorbeeld aan graafwerkzaamheden). Hierdoor kan de oplevering langer duren dan de verwachtte opleverdatum. Ik kan je op dit moment geen exacte datum geven omdat dit afhangt van wat er nog aan werkzaamheden moet gebeuren. Je maakt gebruik van de overstapservice, ik zie dat we hiervoor nog wachten op gegevens zodat we de overstapaanvraag in kunnen dienen bij je huidige provider. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Reputatie 7
Hoi reinder1985,

Is het gelukt om T-Mobile op een FTTO aansluiting te krijgen ?
Deze lijnen kosten namelijk inkoop het dubbele dan het duurste abonnement van T-Mobile.

Reageer