Beantwoord

Bestelling Annuleren

  • 17 februari 2020
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

Beste t-mobile,

Bij deze wil ik gebruik maken van m'n herroepingsrecht en m'n aanvraag voor t-mobile thuis annuleren.

Telefonisch kon het niet omdat wegens een storing de gegevens niet opgevraagd kunnen worden.

Ik heb van m'n huidige aanbieder (telfort/kpn) een betere aanbod gekregen en ben ermee akkoord gegaan.

klantnummer my t-mobile thuis: XXXX

Graag ontvang ik ook een bevestiging van de annulering per mail.

Met vriendelijke groet,

 

Moderator edit: geen persoonsgegevens in publieke posts vermelden alsjeblieft. 

 

icon

Beste antwoord door Jason 19 februari 2020, 12:10

Hoi @mbouzelmat,

 

Welkom op de Community, ik ga je gelijk helpen! Ik heb het gecontroleerd en je hebt het al met een collega van de klantenservice opgelost. Top dat je zo proactief gehandeld hebt. Natuurlijk vind ik het oprecht enorm jammer dat we je niet kunnen verwelkomen als klant bij Thuis, maar weet wel dat je altijd weer van harte welkom bent als je je bedenkt! :smile: Wanneer we in de toekomst een nog beter aanbod kunnen doen, zit ik voor je klaar om je te helpen. Hopelijk tot in de toekomst en voor nu alle goeds en veel plezier bij je huidige provider.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @mbouzelmat,

 

Welkom op de Community, ik ga je gelijk helpen! Ik heb het gecontroleerd en je hebt het al met een collega van de klantenservice opgelost. Top dat je zo proactief gehandeld hebt. Natuurlijk vind ik het oprecht enorm jammer dat we je niet kunnen verwelkomen als klant bij Thuis, maar weet wel dat je altijd weer van harte welkom bent als je je bedenkt! :smile: Wanneer we in de toekomst een nog beter aanbod kunnen doen, zit ik voor je klaar om je te helpen. Hopelijk tot in de toekomst en voor nu alle goeds en veel plezier bij je huidige provider.