Beantwoord

Bestelling controleren

  • 22 October 2020
  • 6 reacties
  • 284 Bekeken

Beste klantenservice,

Vorige week ben ik lid geworden bij T-mobile voor een internetabonnement.

Echter, na een week staat er nog steeds bij ‘mijn bestelling’ dat de bestelling gecontroleerd wordt.

Ik vroeg me af of het altijd zo lang duurt of dat mijn bestelling over het hoofd is gezien oid.

Ik woon namelijk nu al 2 weken hier en heb geen toegang tot het internet, wat best vervelend is aangezien ik nu online colleges moet volgen en tentamens maken. Is er een mogelijkheid om mijn internetaansluiting zo snel mogelijk te regelen?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 26 October 2020, 11:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Basketelaar, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Ik heb alles uitgepluisd en het heeft te maken met een dubbele aanvraag op jouw adres. Heeft de oude bewoner wel het abonnement beëindigd? Ik probeerde de aanvraag opnieuw in te leggen, maar die wordt meteen afgewezen door de netbeheerder (KPN NetwerkNL).

Update: het kan ook te maken hebben met een aanvraag bij een andere provider. Loopt je oude abonnement toevallig nog? Heb je meerdere aanvragen lopen bij verschillende providers?

Beste Jason.

Bedankt! Dit is vreemd, want ik heb van de vorige huurder gekregen dat hij zijn abonnement heeft afgezegd. Ik heb ook geen glasvezel kast meer in mijn meterkast staan, heb namelijk geprobeerd om een router die ik zelf nog had aan te sluiten maar kreeg geen verbinding.

Inmiddels heb ik wel een afspraak met een installateur voor 10 november. Kan ik er van uit gaan dat het daarmee dan geregeld is?

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +16

@Basketelaar Wat fijn dat je de afspraak hebt gemaakt! Het is daarmee helemaal geregeld! Ik vermoed dat de vorige aanvraag/het ‘oude’ abonnement nog niet volledig uit het KPN-aansluitsysteem gehaald was waardoor er bij jouw aanvraag een obstructie kwam. Dat is nu verholpen gelukkig.

Veel plezier straks met jouw abonnement en als ik toch nog iets kan doen voor je, let me know! 😄

Waneer krijgik mijn besteling 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @MarijeB ,

 

Het is wat makkelijker om een antwoord te krijgen als je omschrijf om wat voor bestelling het gaat. De medewerkers van T-Mobile kunnen je op deze manier niet echt helpen.

Als het gaat om je vraag in een het topic: levering van mijn toestel wat je ook hebt aangemaakt. Wil ik je vragen het bij één topic te houden(in de gebruikersvoorwaarden staat dit omschreven)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MarijeB, het heeft geen zin om meerdere berichten met dezelfde vraag in verschillende topics te plaatsen. Buiten het feit dat we reageren op tijdstip van binnenkomst (spoedgevallen daargelaten natuurlijk!), maakt dat het niet overzichtelijker en wordt het gezien als spam. Je kunt het beste onze huisregels een keertje doorlezen, dan weet je precies wat wel en niet handig is en kun jij nóg sneller geholpen worden! 😄

Ik zie ook dat je bij jouw e-mailgegevens in je account ons no-reply@ adres hebt ingevuld, dat is niet toegestaan en ik heb het daarom verwijderd. Zou je daar alsjeblieft je eigen e-mailadres kunnen plaatsen? Dan kunnen we je voortaan veel beter assisteren en zal het proces sneller in gang gezet kunnen worden. Alvast bedankt voor je medewerking en succes in het andere topic

Reageer