Beantwoord

'bestelling controleren' status bestelling internet t-mobile thuis

  • 4 February 2021
  • 7 reacties
  • 234 Bekeken

Reputatie 1

Beste, 

Een kleine week geleden heb ik internet bij jullie besteld, sindsdien is de bestelstatus ‘bestelling controleren'. Ik hoop heel erg dat het internet op of voor onze wensdatum (1 maart) wordt aangesloten aangezien we vanuit huis werken. Kunnen jullie aangeven of dit realistisch is? En of er al een afspraak is gepland voor installatie? Ik hoor graag. 

Vriendelijke groet,

Martijn Vos 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 8 February 2021, 13:57

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@martijnvos

Hi Martijn, slim dat je aan de klok luidt en leuk dat jullie een bestelling bij ons hebben geplaatst! :smile: Wij hadden jullie bestelling kort ‘on hold’ gezet zodat de verbinding van de oude bewoner niet in het geding kwam. Inmiddels is er genoeg speelruimte en daarom heb ik jullie bestelling doorgezet. Hierover heb je ook zojuist een email ontvangen.

Over de haalbaarheid van de wensdatum hoeven jullie je geen enkele zorgen te maken. Momenteel is de eerst mogelijke datum namelijk 19 februari, dus 1 maart gaat zeker geen probleem vormen. :wink:

Binnenkort zullen wij je ook benaderen voor een installatieafspraak. Persoonlijk vermoed ik dat dit in de komende dagen of wellicht begin volgende week zal gebeuren.

Wij gaan in ieder geval alles gereed voor jullie maken en ik kijk uit naar 1 maart!

Reputatie 1

Beste @Cal, hartelijk dank voor je hulp! Nog een laatste vraag: ontvang ik een mail als het installatiepakket is verzonden? We wonen nog niet op het adres en vind het fijn om te weten als het pakket bij een PostNL punt ligt. 

Reputatie 7
Badge +4

Dat klopt helemaal @martijnvos! Zo te zien heb je de desbetreffende email gisternacht ontvangen. Wat werken onze stagiaires toch hard door. :stuck_out_tongue_winking_eye: Daarnaast is het ook altijd mogelijk om jouw pakket én Track & Trace code terug te vinden in jouw My T-Mobile Thuis account op de volgende pagina: Status van je bestelling.

Overigens kan je, middels een PostNL account, het pakket in bepaalde situaties ook direct bij een PostNL punt af laten leveren. Wellicht dat het nog een mooie uitkomst is in jullie geval.

Mocht de Community of ik jullie nog bij kunnen staan, geef het gerust aan!

Reputatie 1

@Cal dank! Ik kan de bestelling nu inderdaad volgen bij PostNL. Sinds maandag geeft PostNL aan dat ze het pakket nog niet hebben ontvangen van jullie. Kun jij aangeven wanneer het pakket wordt verstuurd?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @martijnvos ,

Als je een track&trace code hebt is het pakket weg bij T-Mobile. Door de drukte duurt het vrij lang voordat Postnl het pakket verder verwerkt. Heb deze ervaring namelijk ook ondervonden. Kreeg de track&trace code in de nacht van zondag op maandag. Tot vrijdag duurde het voordat het pakket verwerkt en geleverd werd.

Reputatie 7
Badge +4

Tof om te zien dat je inmiddels het installatiepakket hebt ontvangen @martijnvos! Onze excuses voor de vertraging. In dit topic geven wij aan dat PostNL het momenteel ongekend druk heeft met de grote stroom pakketten die ze ontvangen: [Info] Drukte bij PostNL en vertraging pakketten. Wij proberen hier zo veel mogelijk op te anticiperen en daarom ben ik blij dat je het installatiepakket ruim voor de komst van de monteur hebt ontvangen.


Ik kijk uit naar de installatiedatum!

Reputatie 1

@Cal en @soepkip67 dank voor jullie reacties en hulp! Ik ben erg blij dat het pakket inmiddels is bezorgd. 

 

Groet,
Martijn

Reageer