Beantwoord

bestelling en bedenktijd

  • 13 december 2020
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb op 9 dec. een nieuw T-Mobile Thuis abonnement aangevraagd/besteld.

 

Hoelang duurt het voordat een bestelling is gecontroleerd én zou ik ook van de bedenktijd af kunnen zien?

 

Met vriendelijke groet,

Angela

icon

Beste antwoord door Cal 15 december 2020, 19:49

Hi @kusjesxangela,

 

Tof dat je een bestelling bij ons hebt lopen! Ik zie dat de bestelling inmiddels is doorgelopen, en wij doen onze uiterste best om jouw wensdatum van 24 december te halen. Binnen enkele dagen ontvang je van ons bericht over de definitieve activatiedatum die wij bij de lijnbeheerder hebben kunnen regelen. Ik weet zeker dat ons internet je zal bevallen! :smile:

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hi @kusjesxangela,

 

Tof dat je een bestelling bij ons hebt lopen! Ik zie dat de bestelling inmiddels is doorgelopen, en wij doen onze uiterste best om jouw wensdatum van 24 december te halen. Binnen enkele dagen ontvang je van ons bericht over de definitieve activatiedatum die wij bij de lijnbeheerder hebben kunnen regelen. Ik weet zeker dat ons internet je zal bevallen! :smile:

Hai Cal,

Dat klopt! Ik heb de definitieve activatiedatum ook al gekregen. Super snel en fijn! 

 

Bedankt! :)

Reputatie 5
Badge +2

Wat leuk om te horen @kusjesxangela! Dat gaat zeker helemaal in orde komen. :)

Reageer