Beantwoord

Bestelling geannuleerd

  • 10 januari 2021
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Mijn bestelling is zonder reden geannuleerd, nu is de klantenservice van T-Mobile gesloten en moeilijk contact op te nemen. 

Morgen zou ons abonnement ingaan voor internet & tv bij T-Mobile. De spullen hebben we ook allemaal binnen gekregen en de monteursafspraak staat ook voor overmorgen in gepland. 

Nu heb ik zojuist een mail van T-Mobile binnen gekregen dat mijn abonnement is geannuleerd en vervolgens kreeg ik ook een mail van KPN dat we bij hun blijven en dat de overstap geannuleerd is. 

Nu zitten we al 1 maand zonder internet en tv en ben ik bang dat we nu weer 2 weken verder zonder internet gaan zitten en dat we weer op een ander pakket moeten wachten, dan zitten we uiteindelijk 6 weken zonder internet. 

icon

Beste antwoord door Boris 13 januari 2021, 15:02

Hoi @halwest44,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ik heb via het door jou opgegeven e-mailadres de status van de bestelling gecontroleerd en zie dat er een aansluiting is gerealiseerd. Kan je inmiddels genieten van je verbinding? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @halwest44,

Dank je wel voor je bericht aan de Community! Ik heb via het door jou opgegeven e-mailadres de status van de bestelling gecontroleerd en zie dat er een aansluiting is gerealiseerd. Kan je inmiddels genieten van je verbinding? 

Reageer