Beantwoord

bestelling geannuleerd maar zelf niet geannuleerd

  • 16 June 2020
  • 1 reactie
  • 312 Bekeken

Hoi ik had vaste internet bij jullie besteld nadat ik jaren lang mijn mobiel bij jullie bestel en wel tevreden ben, maar ik heb na meer dan maand niks meer gehoord. Stond alleen altijd als ik status bekeek dat bestelling in behandeling was, maar krijg nu met verbazing plots een mail dat mijn bestelling geannuleerd is door mij?

Ik wacht al denk ik meer dan 5 weken zonder vast internet wat ik wel nodig heb voor mijn werk en ik snap dat in deze tijden wat langer moet wachten maar dit schiet nooit zo op voor mij 😕

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 17 June 2020, 10:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @krystian500, goed dat je ernaar vraagt op de Community. De aanvraag is bij de netwerkbeheerder (KPN) afgewezen omdat er op het opgegeven adres geen vrije aderparen/aansluitingen zijn, voor het leveren van een DSL (internet via de telefoonlijn) dienst.

Er wordt ons verzocht om een lasopdracht aan te vragen bij KPN, echter hebben wij deze opdrachten niet in ons portfolio opgenomen vanwege de hoge kosten. Hierdoor is de aanvraag geannuleerd en moet ik je jammer genoeg teleurstellen. Mijn collega's hebben je geprobeerd te bellen, maar kregen een aantal keer je voicemail te horen, vandaar dat er een e-mail verstuurd is. Sorry voor het ongemak! 

Reageer