Beantwoord

Bestelling gedaan zonder bevestigingsmail

  • 12 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Beste,

Afgelopen middag heb ik een bestelling gedaan bij T-Mobile Thuis. Nadat de bestelling was afgerond had ik een bevestigingsmail verwacht met daarin mijn geplaatste bestelling. Ik heb tot op heden nog geen mail ontvangen (ook niet in de spam box). Ik vroeg me dus af of alles wel goed is gegaan?

ps. stuur me een privé bericht voor meer informatie.

Gr. Walid 

icon

Beste antwoord door Brian 14 oktober 2020, 16:56

Hi @W cborg, we hebben je bestelling helemaal goed ontvangen en vandaag hebben we de bevestiging naar je gestuurd per e-mail. Ik zie daarnaast dat de overstap alleen niet gelukt is omdat de aanvraagdatum (11-01-2021) te ver in de toekomst ligt. Je contract bij ons start begin januari maar je zal in dit geval zelf nog op moeten zeggen bij je huidige provider. De definitieve aansluitdatum krijg je binnen nu en 2 weken nog van ons door. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast van harte welkom! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hi @W cborg, we hebben je bestelling helemaal goed ontvangen en vandaag hebben we de bevestiging naar je gestuurd per e-mail. Ik zie daarnaast dat de overstap alleen niet gelukt is omdat de aanvraagdatum (11-01-2021) te ver in de toekomst ligt. Je contract bij ons start begin januari maar je zal in dit geval zelf nog op moeten zeggen bij je huidige provider. De definitieve aansluitdatum krijg je binnen nu en 2 weken nog van ons door. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust en alvast van harte welkom! 

Reageer