Goedenavond,
Ik heb 13 oktober een t-mobile thuis abonnement besteld en sindsdien staat er "lijn wordt aangevraagd"
Het gekke vind ik dat ik vanaf een ziggo kom en niet van een kpn lijn, dus vraag ik mij af waarom ik zo lang moet wachten op een aanvraag van de lijn
Beste antwoord door Jason
Hoi
Jammer genoeg ben ik vandaag de brenger van slecht nieuws, sorry daarvoor!
De order is bij KPN NetwerkNL (de netbeheerder) afgewezen omdat er op het opgegeven adres geen vrije aderparen/aansluitingen zijn voor het leveren van een DSL dienst. Dat houdt in dat er uitgebreid kabel- en laswerk noodzakelijk is. Er wordt ons verzocht om een lasopdracht aan te vragen bij KPN, echter hebben wij deze opdrachten niet in ons portfolio opgenomen vanwege de hoge kosten. We kunnen jou dus spijtig genoeg niet van een werkende verbinding voorzien. De aanvraag is hiermee ook automatisch geannuleerd.
Vaak zien we dat KPN zelf dan wel kan aansluiten omdat zij deze opdrachten wel in hun portfolio hebben opgenomen. Ik vind het niet fijn om je zo bot naar een andere aanbieder te verwijzen, maar ik weet oprecht geen alternatief, behoudens terug te gaan naar Ziggo op COAX. Nogmaals, sorry en hopelijk vind je toch een goed alternatief!