Beantwoord

Bestelling MER 44351-O001

  • 29 January 2018
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

Afgelopen weekend een groot probleem met bezorging van mijn internet thuis abonnement.

was vrijdag 26 januari niet thuis het hele weekend en tot mijn verbazing krijg ik op vrijdag avond een mail dat mijn bestelling geannuleerd is.

Nou is mijn vraag hoe kan dit? vandaag gelijk gebeld met KS van jullie maar krijg te horen moet alles opnieuw indienen en dat ik een plattegrond moet vragen van mijn huisbaas. Sorry maar dit is een probleem van T-Mobile.

het volgende probleem is dat er al is opgezegd bij Tele 2 mijn huidige provider en dat alles per 05-02-2018 overgaat naar T-Mobile.

Beste T-Mobile kom met een oplossing desnoods haal ik mijn pakket op bij een ander adres wil niet zonder internet zitten.
icon

Beste antwoord door Brian 31 January 2018, 17:13

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi Nurhanyunus, ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en het met mijn collega's hebt besproken. Jammer om te zien dat het niet gelukt is. Nog wel even een kleine tip, bij een volgende provider zal je tegen hetzelfde probleem met het adres aanlopen. Ik zou je in dit geval willen adviseren om eerst uit te zoeken of je adres wel goed geregistreerd staat in de Gemeentelijke Basis Administratie. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Hallo Brian,

het is zeer vervelend om dit mee te maken. Dat je me een Tip geeft is wel goed hoor maar wel vervelend dat ik dit voor het eerst mee maak. toen ik bij KPN zat en overstapte naar Tele2 is er niks mis gegaan met bezorging. Dus jou Tip kan in de prullenbak omdat jullie een fout maken.

Waar ik me het meest aan heb geërgerd was dat de bestelling zomaar werd geannuleerd zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven. Wil dus hierbij jullie een Tip geven. Vraag eerst goed na of de persoon de bestelling daadwerkelijk wil gaan annuleren.

Reageer