Beantwoord

Bestelling niet ontvangen

  • 12 October 2020
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Op 22 september j.l. heb ik een bestelling gedaan die op 7 oktober zou worden geleverd. Echter niks ontvangen en ik kan niemand bereiken. Ook op My T-mobile geen info . Hoe kom ik in contact met iemand die mij hierover kan informeren.??

icon

Beste antwoord door Brian 13 October 2020, 15:24

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Laurens070 

Ik wil je graag verder helpen! Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account dus ik heb geen toegang tot je gegevens. Kun je aangeven om welke bestelling het gaat? En als je een mobiel abonnement hebt zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee! 

Reputatie 7

Hi @Laurens070, ik heb het meteen voor je nagekeken en de aanvraag is voor jullie gedaan door een derde partij (Easy Nuts), klopt dat? We hebben Easy Nuts op op 03-09 een e-mail gestuurd dat het huisnummer waarop de aansluiting is aangevraagd niet lijkt te kloppen, hier is namelijk geen aansluiting beschikbaar. We hebben aan Easy Nuts gevraagd of het juiste adres wel is doorgegeven. Ik zie dat er gisteren ook al telefonisch contact is geweest met een collega hierover. Als ik op dit moment nog iets kan betekenen laat het dan zeker weten!

Reageer