Beantwoord

Bestelling onderweg

  • 2 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 376 Bekeken

Mijn bestelling zegt dat het nog steeds onderweg is, maar als ik naar de status op PostNL kijk, dan staat er teruggestuurd naar de afzender.
Mijn installatie is morgen en ik weet niet wanneer ik mijn bestelling zal ontvangen.

Moet ik nu de installatie annuleren?
Wanneer wordt mijn bestelling opnieuw bezorgd?
icon

Beste antwoord door Sander 2 oktober 2019, 20:50

Hoi @DirkoOdendaal,

Ik denk en help graag mee! Gaat het om glasvezel? Dan is het verstandig de afspraak bij Guidion (0882000151) te annuleren. Ook zo sneu voor de monteur als hij toch niets kan doen. Gaat het om DSL, dan is die datum niet zo erg.

In beide gevallen willen we zo snel mogelijk het pakket opnieuw versturen. Wat ging er afgelopen keer mis? Dan kunnen we dat deze keer voorkomen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hallo @DirkoOdendaal

Er is misschien een probleem met het pakketje? Je kan dit eventueel navragen bij de Postnl klantenservice en leg het ook even uit aan de T-mobile klantenservice hopelijk wordt het geregeld voor je!
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @DirkoOdendaal,

Ik denk en help graag mee! Gaat het om glasvezel? Dan is het verstandig de afspraak bij Guidion (0882000151) te annuleren. Ook zo sneu voor de monteur als hij toch niets kan doen. Gaat het om DSL, dan is die datum niet zo erg.

In beide gevallen willen we zo snel mogelijk het pakket opnieuw versturen. Wat ging er afgelopen keer mis? Dan kunnen we dat deze keer voorkomen.
Hoi Sander

Ik nam contact op met de klantenservice en Dominique hielp me. Mijn levering was gepland om aan te komen na de afspraak met monteur. Dominique verzette toen de afspraak voor mij.

Alles is nu ingesteld en werkt zoals verwacht.

Reageer