Beantwoord

Bestelling status op onderweg maar al ontvangen, geinstalleerd maar geen wifi.

  • 28 August 2019
  • 3 reacties
  • 443 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Gisteren op dinsdag 27 augustus in de ochtend een e-mail en sms bevesteging gekregen die zei dat op dezelfde dag the internet aan zou staan.
Installatiepakket later die dag binnengekregen en dus gelijk geinstalleerd.
De modem staat aan met beide frequentielichten die op groen staan maar geen wifi.
Stappen volgens video en boeken gevolgd, niks mis met de draden.
T-mobiel thuis website zegt dat bestelling nog onderweg is en onder Abonnementen staat er bij internet dat de aanvraag nog in behandeling is.
icon

Beste antwoord door Brian 30 August 2019, 15:03

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @SKC, goed om te horen dat het gelukt is! De volledige snelheid haal je alleen bekabeld (en in he geval van DSL kan deze zelfs iets lager zijn). Daarom kan je het beste altijd eerst bekabeld een speedtest doen, het liefst via een desktop app (dus niet via je browser), zo krijg je de meeste betrouwbare meting. Daarna kan je deze gaan vergelijken met je Wifi snelheid. Het Wifi signaal gata door de lucht en verlies is heirbij onvermijdelijk, dat je ongeveer de helft van je snelheid haalt is hierbij niet ongebruikelijk. Gelukkig kan je zelf veel doen om de Wifi snelheid te verbeteren.
Hoi @Brian het is al gelukt om een verbinding te krijgen en ondertussen op my-tmobilethuis ook geactiveerd blijkbaar.
Ik heb helaas hiernaast nog een ander probleem, ik heb namelijk een 100 abonnement maar krijg alleen 50 of onder volgens speedtest ook naast het modem staande, dit word ongeveer 30 of minder wanneer er een muur tussen het modem en apparaat zit. Graag wil ik weten waarom mij niet de volledige 100mbits word geleverd.
Groeten, SKC

Reputatie 7
Hi @SKC, is het inmiddels gelukt? Mocht je nog steeds problemen ervaren stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!

Reageer