Beantwoord

Bestelling status "We controleren je bestelling"

  • 8 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn bestelling staat nu een aantal dagen op "We controleren je bestelling". Krijg ik mijn internet op de 15de zoals afgesproken?

PS (ook kan ik niet inloggen op de webmail van tmobile, wanneer kan ik dit doen?)

icon

Beste antwoord door Jason 9 oktober 2020, 11:56

Hoi @ArnoDS, van harte welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Ik heb het meteen uitgezocht: jouw verbinding wordt op 16 oktober aanstaande opgeleverd. Het installatiepakket komt morgen binnen, de verwachte levertijd is tussen 12:30 en 15:00 's middags. Jouw mailbox is pas sinds gisteravond actief dus het kan zijn dat je eerder nog niet kon inloggen, geen zorgen, het is opgelost.

Als het goed is, heb je een Track & Trace code toegestuurd gekregen per e-mail. Zo kun je te allen tijde jouw pakket volgen (los van de levertijd natuurlijk). Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know. Geniet van jouw abonnement straks en alvast een prachtig weekend toegewenst!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ArnoDS, van harte welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Ik heb het meteen uitgezocht: jouw verbinding wordt op 16 oktober aanstaande opgeleverd. Het installatiepakket komt morgen binnen, de verwachte levertijd is tussen 12:30 en 15:00 's middags. Jouw mailbox is pas sinds gisteravond actief dus het kan zijn dat je eerder nog niet kon inloggen, geen zorgen, het is opgelost.

Als het goed is, heb je een Track & Trace code toegestuurd gekregen per e-mail. Zo kun je te allen tijde jouw pakket volgen (los van de levertijd natuurlijk). Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, let me know. Geniet van jouw abonnement straks en alvast een prachtig weekend toegewenst!

Reageer