Beantwoord

Bestelling wacht tijd

  • 9 februari 2020
  • 1 reactie
  • 194 Bekeken

Hoi T-mobile,

 

Er staat op mijn profiel '’ -5 dagen voordat we de bestelling controleren '’ mijn vraag is nu wanneer weet ik precies hoever jullie met mijn bestelling zijn want ik heb mijn vorige provider al opgezegd en ik wil voorkomen dat ik zonder internet kom te zitten. 

Gr, Omar. 

icon

Beste antwoord door Piotr 11 februari 2020, 09:42

Hey @Omar1234,

Allereerst tof dat je gaat overstappen! :smile: Ik zie dat je in de tussentijd ook met mijn collega hebt gesproken. We willen je maar al te graag zo snel mogelijk te laten genieten van je T-Mobile Thuis abonnement! Nu zie ik dat er momenteel sprake is van een poorttekort in de wijkcentrale bij jou in de buurt. Zodra het poorttekort is verholpen, nemen we contact met je op voor de installatieafspraak en zal ook het installatiepakket verzonden worden. Je kan dan de einddatum van je huidige provider afstemmen op de installatieafspraak. Voor nu raad ik je aan om de opzegging van je huidige provider ongedaan te maken, dan kom je in ieder geval niet zonder internet te zitten. Heb je nog vragen - schiet dan maar raak!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Omar1234,

Allereerst tof dat je gaat overstappen! :smile: Ik zie dat je in de tussentijd ook met mijn collega hebt gesproken. We willen je maar al te graag zo snel mogelijk te laten genieten van je T-Mobile Thuis abonnement! Nu zie ik dat er momenteel sprake is van een poorttekort in de wijkcentrale bij jou in de buurt. Zodra het poorttekort is verholpen, nemen we contact met je op voor de installatieafspraak en zal ook het installatiepakket verzonden worden. Je kan dan de einddatum van je huidige provider afstemmen op de installatieafspraak. Voor nu raad ik je aan om de opzegging van je huidige provider ongedaan te maken, dan kom je in ieder geval niet zonder internet te zitten. Heb je nog vragen - schiet dan maar raak!

Reageer