Beste,
In juli 2020 heb ik een T-mobile thuis abonnement genomen. Daarna heb ik meerdere malen een afspraak proberen te maken voor installatie, maar door Coronamaatregelen hebben deze afspraken niet plaatsgevonden en heb ik sindsdien een abonnement waar ik voor moet betalen terwijl ik nog steeds geen gebruik kan maken van Tmobile thuis (dit kunnen jullie waarschijnlijk ook zien), omdat dit nog niet is geïnstalleerd. Ik vind het raar dat ik voor deze periode dat ik hier geen gebruik van heb kunnen maken wel een factuur ontvang voor de betaling hiervan.
Ik wil graag z.s.m. een afspraak maken om het e.e.a. te installeren (dit lukt mij niet zelf) en graag contact over de betalingsherinneringen die ik krijg voor het bovenstaande. Het is overigens erg jammer om te zien dat jullie telefonisch heel slecht bereikbaar zijn (meerdere malen 40 minuten of langer moeten wachten en vervolgens de “hoorn neerleggen” zonder dat ik iets heb kunnen zeggen). Daarna wordt ook niet teruggebeld of iets dergelijks.
Ik verneem graag.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel