Beantwoord

"Bevestiging voortzetting T-Mobile Thuis abonnement"

  • 12 februari 2019
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

Ik heb onlangs een andere provider gekozen en deze heeft (succesvol) bij T-mobile aangegeven dat ik mijn abonnement beëindig. Dit kreeg ik toen via T-mobile ook bevestigd.

Echter kreeg ik twee dagen geleden een e-mail van T-mobile waarin staat dat ik mijn T-mobile abonnement hou. Op mijn persoonlijke T-mobile account staat gewoon nog de bevestiging van annulering zoals verwacht.

Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Piotr 15 februari 2019, 16:51

Hey @mpderuiter88,

Balen dat je ons gaat verlaten! Ik heb je gegevens erbij gepakt en nu zie ik dat er een overstap gepland staat voor 19 februari. Wanneer je bij je nieuwe provider bent aangesloten, krijgen wij automatisch een seintje om je abonnement op te gaan zeggen. De dag van aansluiting zal dan ook de laatste dag zijn van je T-Mobile Thuis abonnement. Bedankt voor de tijd en het vertrouwen in T-Mobile Thuis!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hey @mpderuiter88,

Balen dat je ons gaat verlaten! Ik heb je gegevens erbij gepakt en nu zie ik dat er een overstap gepland staat voor 19 februari. Wanneer je bij je nieuwe provider bent aangesloten, krijgen wij automatisch een seintje om je abonnement op te gaan zeggen. De dag van aansluiting zal dan ook de laatste dag zijn van je T-Mobile Thuis abonnement. Bedankt voor de tijd en het vertrouwen in T-Mobile Thuis!

Reageer