Beantwoord

Bevestigingsmail bestelling niet ontvangen

  • 30 January 2018
  • 2 reacties
  • 280 Bekeken

Hay hay

Drie uurtjes geleden mijn abonnement verlengd met nieuw toestel. . Nog geen mail gekregen. . Ze zeiden paar minuutjes. .. Is het wel goed gegaan?
icon

Beste antwoord door Jaimy 31 January 2018, 16:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi Tesjaandaan,

Ik snap dat je dat nog even zeker wilt weten!

Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie in ons systeem een bestelling voor een abonnement met Samsung Galaxy S8! :D

Laat het me maar weten als je nog meer vragen hebt. Voor nu wens ik je alvast heel veel plezier met jouw nieuwe toestel! 🆒
Ik heb zaterdag aanvraag gedaan voor omzetting glasvezel abonnement van KPN naar jullie, maar wil graag met mijn kinderen contract doornemen of dit wel juiste beslissing is. Maar alleen melding van mijn mobiel contract wijziging ontvangen. Zit op die andere te wachten?
Ging aan het einde even raar, omdat er een andere klant stond te stuiteren. Ben bang dat aanvraag niet juist is afgesloten, waardoor ik nog geen bevestiging heb ontvangen.

Reageer