Beantwoord

Bevestigingsmail voor glasvezel niet ontvangen

  • 24 november 2020
  • 1 reactie
  • 129 Bekeken

Hi,

Gisteravond (23:30) heb ik een t-mobile thuis pakket afgesloten voor mijn nieuwe appartement. Bestellen ging erg gemakkelijk, maar na het afronden van die bestelling zou ik vanuit t-mobile binnen enkele minuten een bevestigingsmail moeten ontvangen, maar die is helaas nog steeds niet aangekomen, ruim 14 uur later.

In mijn spambox is ook niets te vinden en mijn email adres heb ik correct ingevoerd. Wat zou hier mis kunnen gaan?

 

 

Bevestigingsmais moet natuurlijk bevestigingsmail zijn :upside_down:

icon

Beste antwoord door Boris 25 november 2020, 16:55

Hi @mennovanvoorst ,

Zoals je misschien al hebt kunnen merken, heb ik er voor gezorgd dat de bestelling z’n doorgang heeft weten te vinden. Er waren wat issues met een vorige bewoner. Enfin, de bestelling is bij ons ontvangen en gaan wij aan de slag om je zo snel mogelijk op te leveren. Je hebt de bevestigingsmail inmiddels binnen. Mocht je vragen hebben, laat ons weten. De Community zit voor je klaar! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hi @mennovanvoorst ,

Zoals je misschien al hebt kunnen merken, heb ik er voor gezorgd dat de bestelling z’n doorgang heeft weten te vinden. Er waren wat issues met een vorige bewoner. Enfin, de bestelling is bij ons ontvangen en gaan wij aan de slag om je zo snel mogelijk op te leveren. Je hebt de bevestigingsmail inmiddels binnen. Mocht je vragen hebben, laat ons weten. De Community zit voor je klaar! 

Reageer