Beste allemaal,
ik zit met een raadsel, laatst had ik mijn contract verlengt en daarbij een iPhone SE besteld. Na afloop staat er op de site u ontvangt een bevestiging per e-mail. Ik controleer nog mijn e-mail adres en dat is goed. Maar de mail krijg ik niet. Via dit forum bevestigd gekregen dat de bestelling goed is binnen gekomen.
Nu heb ik glasvezel besteld, en wederom staat er u krijgt een bevestiging per mail. Wederom krijg ik geen mail. Ik dacht ga inloggen met mijn t-mobile. Op een of andere manier weet ik mijn wachtwoord niet. Dus ik doe wachtwoord resetten. Hiervoor moet ook een mail gestuurd worden, naar mijn mail adres en je raad het al, die mail komt niet.
Ik heb al in mijn ongewenste reclame mailbox gekeken en daar zit ook niets in. Mijn facturen ontvang ik ook op dit e-mail adres en dat gaat gewoon elke maand goed. Dus Wie kan me helpen dat ik wel de juiste mails ontvang?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel