Beantwoord

Bezorging DSL pakket


Reputatie 2

Ik snap het volgende helemaal niet: Ik geef aan dat ik de 26 maart ga verhuizen; althans, dan moet mijn aansluiting verhuisd zijn.

waarom krijg ik dan nu een bericht dat 27 februari er een pakket gestuurd is naar mijn nieuwe huis terwijl ik daar nog helemaal niet woon? zeer vreemd en onhandig allemaal. Zeker ook omdat er staat in de verhuismail dat de spullen 4 tot 7 dagen voor de verhuizing worden geleverd.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 March 2021, 15:20

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @CowboyHenk, welkom op de Community!

We sturen tegenwoordig tien tot veertien dagen vóór de aansluitdatum jouw installatiepakket op. Dit doen we altijd naar het bij ons opgegeven aansluitadres. Jammer genoeg kun je dit niet wijzigen naar een ander adres, wat je echter wel kunt doen, is het direct laten afleveren bij een PostNL afhaalpunt door de Track & Trace te volgen en in te loggen bij PostNL.

27 februari is overigens wel heel ver voor de activatiedatum, oprechte excuses! Ik ga meteen na wat er aan de hand kan zijn en kom hier zo snel mogelijk op terug.

UPDATE: de activatiedatum op jouw nieuwe adres is 25 maart. Dat verklaart echter nog steeds niet waarom er voor gekozen is om ruim drie weken daarvoor het pakket te versturen (deze is op 3 maart bezorgd zie ik in de Track & Trace). Duizendmaal sorry voor het ongemak dat we jou hiermee opgezadeld hebben, dat is niet netjes. Heb je ervoor kunnen zorgen dat je het pakket nu wel in handen hebt gekregen?

Reputatie 2

Nee, ik krijg de sleutel van mijn nieuwe huis pas de 19e, dan kan ik kijken of er een briefje in de bus ligt waar het pakket is. Dus om je vraag te beantwoorden, nee, ik heb het pakketje nog niet en weet ook niet of dat op tijd lukken gaat. Heel onhandig allemaal...

Wat mij verbaasd is dat ik een maand vooraf mijn wens heb doorgegeven om 1 maart alles van T-mobile te ontvangen voor Thuis en TV.
Op 1 maart bel ik dat ik nog steeds niets heb kunnen ontvangen, er werd beloofd mij terug te bellen over hoe het zit, helemaal niets meer gehoord. de tweede dag bel ik weer dat ik nog steeds geen TV en Internet heb hoe zit het nou? uitleg was dat het misschien aan de net lijn van de leverancier (KPN) ligt en dat het uitgezocht zal worden en dat ik voor nu maar de afspraak voor de installatie op 16 maart moet zetten. Nou zal wel zet maar voor nu even op 16 maart maar ik wil het eerder want dat heb ik aangegeven. ik zou terug gebeld worden… weer niet gebeurd. later bel ik weer dat ik nog steeds niets heb gehoord, inmiddels is het al 9 maart .. 8 verschrikkelijk lange dagen later. Ik was het zat!
Ik ben maar zelf gaan actie nemen want van de gesproken Tmobile dames kreeg ik 0,00 terugkoppeling

KPN geeft aan dat de aanvraag pas 4 maart is ingediend! potverdomme.. dan denk ik waarom heb ik 1 maand eerder alles lopen regelen en aangeven? KPN geeft dan aan dat ik vanaf 11 maart alsnog gebruik kan maken van het netwerk.. ik bel Tmobile weer heel blij, jongens het kan vanaf 11 maart kunnen wij de afspraak vervroegen, Lets go! … nee mevrouw dat kan niet want de netwerklijn is niet beschikbaar… jawel is het wel dat geven zij al aan. KPN zet hem op 11 maart al beschikbaar. Dus kom. ik ben al 10 dagen lang bezig en ik werk al dag en nacht thuis en ik zit midden in een verhuizing. ik heb geen tijd om te wachten hierop.

nee maar de netwerklijn kan niet en als de netwerklijn kan betekent het niet dat Guidion kan.. Ik bel Guidion.. ja mevrouw wij zien wel dat het vanaf de 11de kan en wij hebben iemand beschikbaar.
Oke mooi! plan mij maar in.. dat kan niet want TMobile moet  het goedkeuren… jaaa godver!
Waar wacht je op Tmobile?

netwerklijn is actief vanaf 11 maart
Guidion heeft personeel die kan
TV en Internet pakket is al binnen
ik ga toch niet over 2 weken betalen voor iets wat ik nog steeds niet heb…

WAAROM IN GODSNAAM WACHT IK 15 dagen lang voor een dienst die ik op 1 maart 2021 had moeten krijgen..
Waar is de oplossing hierin? 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @CowboyHenk, sorry voor het ongemak! Ik had ook graag gewild dat dit makkelijker zou gaan. Maak je geen zorgen, ik ga ervoor zorgen dat er een nieuw installatiepakket naar je wordt opgestuurd, zodat dit rond de 19e bij jou bezorgd wordt en dat het vorige installatiepakket vanzelf weer bij ons retour komt. Je hoeft hier niks voor te doen. Gaat helemaal goedkomen!

 

@hela Ik heb direct voor je gekeken wat er aan de hand is. Ik zie dat de lijn inmiddels actief is gezet per vandaag door KPN. De afspraak met Guidion staat zo te zien gepland voor de 16e. Het klopt niet dat wij goedkeuring moeten geven voor de installatieafspraak met Guidion, tenzij er nog wijzigingen moeten gebeuren bij de netwerkbeheerder. In dit geval was de aanvraag uitgevallen, waardoor het later opnieuw is ingediend. De wijzigingen zijn inmiddels afgerond en de lijn is actief. De afspraak wijzigen, moet dan ook lukken. Ik wil je dan ook vragen om opnieuw contact op te nemen met Guidion op 088 - 200 0151, zodat je de afspraak naar voren kan verschuiven. Sorry voor de verwarring en vertraging!

Reputatie 2

Beste @Demi

dit is helemaal goedgekomen! Je bent een topper! Thanks 🙏 

Hoi, ik heb nu hetzelfde probleem. De sleutels van mijn nieuwe huis krijg ik op 6 april maar het aparatuur pakket is al verstuurd en nu zit hij aan een PostNL punt in de buurt van het huis. Ik woon nog steeds ergens anders.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Monkomon, welkom op onze Community! We sturen tien tot veertien dagen voor de aansluitdatum jouw installatiepakket op. Dit doen we altijd naar het bij ons opgegeven aansluitadres. Jammer genoeg kun je dit niet wijzigen naar een ander adres. Gelukkig is het geleverd bij een PostNL punt. Is er een mogelijkheid om het pakketje op te halen bij het PostNL punt?

Hallo @Tommie , ik ben simpelweg niet in staat om dit pakket op te halen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Monkomon,

Geen zorgen, dit is zeker weten op te lossen! Omdat ik pas een nieuw installatiepakket kan versturen zodra het huidige installatiepakket retour is zal ik volgende week je een nieuw installatiepakket opsturen. Ik zal proberen om het installatiepakket op te sturen naar je oude adres.

In de tussentijd wens ik je nog heel veel succes met de voorbereidingen voor het verhuizen toe, dit komt goed!

Hoi @Cal, bedankt! Ik moet de huidige apartement verlaten. Kan ik je een andere adres geven? Excuses!

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan @Monkomon en dat wil ik zeker voor je proberen! Omdat ik al een aanvraag voor je heb gedaan om het installatiepakket naar het oude adres te sturen moet ik deze wel proberen te annuleren. Zou je het adres waarop je het installatiepakket wenst te ontvangen via een privébericht kunnen doorsturen?

Ik denk graag met je mee!

Reageer