Beantwoord

Bezorgmoment installatiepakket aanpassen

  • 28 July 2018
  • 2 reacties
  • 1158 Bekeken

Vandaag wordt mijn installatiepakket bezorgd. Ik ben alleen niet thuis en op het 2e bezorgmoment ook niet. Dan wordt ie naar een postkantoor gebracht en een week bewaard maar dat red ik ook net niet. Ik zit namelijk in het buitenland en bellen is daarom ook erg duur. Ik wil dat 2e bezorgmoment naar 6 aug doen. Weet iemand hoe ik dat kan doen? De linkjes verstuurd in de mail van tmobile doen het niet en de postnl app lijkt ook niet te werken.

Mvg Peter
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 31 July 2018, 13:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Vraag het aan @PostNL op Twitter, misschien weten zij wat je nog kan doen.
ze reageren meestal snel. Stuur ze gelijk je Track en Tracé code mee dan kunnen ze het nakijken.
Reputatie 4
Hi @Peter1602

Goede vraag! Op het moment dat de tweede bezorging ook niet lukt, wordt het pakketje inderdaad bezorgd bij een PostNL punt. Maak je je echter geen zorgen: het installatiepakket blijft hier twee weken voor jou klaarliggen, zodat je hem gemakkelijk op kunt halen op een moment dat dit het beste voor jou uitkomt.

Aanpassen van deze datum kan eventueel via de track en trace code. Of dit mogelijk is ligt echter wel aan PostNL. Je kunt dit dus altijd nog proberen!

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan vooral weten! Houd je ons op de hoogte?

Reageer