Beantwoord

Binnenkort het Alles in 1 pakket ...

  • 16 March 2019
  • 3 reacties
  • 475 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
… maar wanneer zie ik de kortingen?

Zo krijgen we 2 extra pakketten en een upgrade van datasnelheid ( deze staan nu nog berekend en op ins bestelde snelheid.

Zou wel fijn zijn om zeker te weten dat dit allemaal goed gaat komen.
icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 19 March 2019, 11:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Logisch dat je dit zeker wilt weten @rsism! Gelukkig mag ik alle zorg direct bij je weg nemen, want met de korting gaat het helemaal goed komen. Op dit moment zie je nog niets, maar dat komt omdat jij nog in oplevering bent. Op 21-03-2019 komt de monteur en ben je officieel klant bij ons! 🎉 Vanaf dat moment kan jij inloggen in My T-Mobile Thuis en je aanmelden voor Klantvoordeel. Je kan daar inderdaad jouw TV Voucher ter waarde van € 7,50 activeren én jouw snelheid gratis verdubbelen. Dit is beide zo gepiept, en je kan er binnen 24 uur van genieten. Welkom! 😄
Monteur kwam op 20-3. Maar goed, misschien is iets meer duidelijkheid op de website hier over wel fijn.
pakketten zijn toegevoegd. Snelheid verhoogd, maar kan nog 7 dagen duren voor het werkt, mijn meiden blij met de extra MB's.
Reputatie 7
Goed om te zien dat het allemaal gelukt is @rsism,! De snelheidswijziging is inmiddels ook verwerkt en je ontvangt nu nog extra voordeel. Geniet er van en als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!

Reageer