Beantwoord

Blokkade kpn lijn

  • 20 January 2018
  • 3 reacties
  • 283 Bekeken

Bij installatie van mijn modem moet het knopje WAN gaan branden, dat doet deze dus niet heb al gereset en een paar keer het modem opnieuw opgestart. heb gisteren een medewerker van T-mobile aan de lijn gehad, en die verteld mij dat kpn mijn lijn blokkeert
Regelt nu T-mobile dit of moet ik zelf kpn bellen
icon

Beste antwoord door Sterre 22 January 2018, 14:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

T-Mobile is je contactpersoon, dus je zou bij T-Mobile dit moeten aankaarten, en T-Mobile hoort dit dan door te spelen naar de juiste afdeling bij KPN.

Groet,
Hallo T-mobile verteld me dat er een ticket is uitgeschreven of iets dergelijks
Ik neem aan dat er dan een monteur van kpn er naar gaat kijken. de blokkade was in ieder geval 1400 meter verderop
Reputatie 7
Hi Sebopost!

Goed dat je geprobeerd hebt je modem te installeren! Jammer dat je nog geen gebruik kunt maken van je diensten. Ik heb meteen naar je situatie gekeken. Ik zie inderdaad dat er een zogenoemde ticket openstaat bij ons. Dit houdt in dat onze technische dienst is aangestuurd om naar jouw verbinding te kijken. Zodra er actie ondernomen moet worden voor bijvoorbeeld een activiteit in jouw huis, neemt het desbetreffende bedrijf daarvoor contact met je op. Dus stel dat KPN de verbinding in jouw huis moet bekijken, nemen zij contact met jou op. Andere updates ontvang je van ons. Je hoeft dus zelf niets te doen!

Bij deze geef ik je ook graag meteen een update. Ik zie dat onze technische dienst druk bezig is met het onderzoeken van jouw lijn. Waar het probleem ligt en wat een oplossing kan zijn, is op dit moment nog niet duidelijk. Als overbrugging van je momenteel internetloze tijdsperiode heb ik je een cadeautje gegeven via een privébericht, check je die even? 🙂

Reageer