Beantwoord

Boete late verwerking T-mobile

  • 29 March 2021
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ben in een walgelijke situatie beland door t-mobile. We zijn verhuisd en wij moesten uiterst 20 februari 2021 de apparaturen opsturen. Deze hebben wij zeker voor deze datum gedaan. 3 maart 2021 krijgen we een keurige bevestiging van t-mbile dat ze alles hebben ontvangen. 

En nu 23 maart 2021 wordt er 215 euro van onze rekening afgehaald, zonder enige opgave. Log ik in, blijkt dat ze een boete hebben gegeven voor het feit dat ze de doos laat hebben opengemaakt en laat hebben verwerkt. En ook nog zonder waarschuwing. Dit kan echt niet t-mobile.

Bel je ze op, schuilen ze achter hun, kan je de track en trace code sturen. Omdat we een bevestigings email hebben gekregen dat jullie deze binnen hebben gehad, hebben wij deze natuurlijk weg gegooid. Wisten wij veel dat jullie 3 weken later alsnog een streek zouden uithalen. 

Dit vindt ik een schaamteloze zaak. T-mobile doe er wat aan. Dacht nog terug te komen, maar nee. 

icon

Beste antwoord door Brian 29 March 2021, 15:48

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Moravia   Bij het inleveren van je producten krijg je van de post altijd een bonnetje heb je dat bonnetje nog?

Plak dat dan hier in je onderwerp. De moderators kunnen dan gelijk na kijken hoe het zit.

Maak je niet te veel zorgen het wordt netjes teruggestort als het onterecht is berekend. TM is uiteraard niet van zins om een streek uit te halen.. 

Zie mijn screen om een foto toe te voegen.

Maak je gebruik van de post.nl app? Daar kan je ook vaak de gegevens van opsturen terug vinden

Groetjes

 

ChrisTien, Sorry, maar heb je wel gelezen wat ik heb geschreven. Na de bevestiging van t-mobile hebben we de bon weggegooid.

Zou slim zijn als t-mobile meteen bij de ontvangst email meteen vermeld van, “Geachte klant, we hebben uw apparuren ontvangen, maar helaas te laat. U ontvangt nog een factuur van ons.”

Dan kan de klant meteen actie ondernemen en bewijzen. Wel zo eerlijk en minder stresvol. 

Reputatie 7
Badge +14

@Moravia  Tuurlijk heb ik het gelezen. Niet in paniek raken. De moderators zoeken netjes uit wat er aan de hand is.

De volgende keer een screenshot maken dat helpt altijd. 

Groetjes 🌟
 

Reputatie 7

Hi @Moravia Ik geef je graag meer duidelijkheid. Bij het opzeggen van je abonnement heb je 30 dagen om de apparatuur terug te sturen. Op 20-12-2020 heb je een e-mail gehad van ons met het verzoek om de apparatuur terug te sturen. Op 20-01 hadden we nog niets ontvangen en hebben we een herinnering gestuurd. 

Vanwege de drukte bij Post NL hebben we geen boete in rekening gebracht maar de termijn nog eens verlengd met 30 dagen extra. Na 60 dagen hadden we de apparatuur nog steeds niet ontvangen en is de boete opgemaakt. Op 02-03-201 hebben we de apparatuur uiteindelijk ontvangen maar toen was de termijn al verstreken en was de boete al in rekening gebracht.

Het klopt dus dat we de apparatuur ontvangen hebben maar dit was ruim na de oorspronkelijke termijn van 30 dagen en de verlengde termijn van 60 dagen en dan worden er automatisch kosten in rekening gebracht. Maar geen zorgen, nu we de apparatuur ontvangen hebben kan ik de kosten voor je vergoeden! Je ontvangt een bevestiging van de vergoeding en je hebt het bedrag dan na 32 dagen weer op je rekening staan. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar.

Dank je wel Brian. Ik heb de email ontvangen en alles is geregeld. Ik bel jullie binnenkort op voor een nieuwe abonnement voor mijn nieuwe woning. 10 punten van mij.

Reputatie 7

Hi @Moravia Super! Succes met de verhuizing en als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!

Reageer