Beantwoord

Brief van KPN glasvezel Segbroek

  • 23 April 2020
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

Ik woon in Den Haag, stadsdeel Segbroek. Heb een maand geleden T-Mobile glasvezel aangevraagd, wacht nu nog op VolkerWessels.

 

Vandaag kreeg ik een brief van KPN dat ze ook glasvezelkabels gaan aanleggen in Segbroek. Heeft dit gevolgen op de verbindingen of afspraak?

icon

Beste antwoord door Brian 24 April 2020, 15:33

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @sylvestero 

KPN en T-Mobile hebben ook een conflict over het aanleggen van glasvezel in een wijk in Den Haag. Beide bedrijven willen op termijn eigenaar worden van dat glasvezelnetwerk, waardoor nu de situatie dreigt te ontstaan dat beide bedrijven een eigen glasvezelverbinding gaan aanleggen in de wijk.

Bron

 


En jij gelooft Tweakers zoals ze dit schrijven, volgens mijn bronnen legt T-Mobile zelf dit netwerk aan, zit geen cent van KPN bij.

KPN wil gewoon de boel frustreren heb ik het idee door nu een eigen netwerk uit te rollen, dat trouwens minder is dan wat ze al hadden en TM aanlegt.

Dit hebben ze op meer plekken gedaan, alleen in De Wolden is het ze niet gelukt, daar ligt een mooi netwerk van Fiber, KPN wilde alleen het binnen gebied verglazen.

Reputatie 7

Hi @sylvestero, geen zorgen, onze werkzaamheden in Segbroek staan los van de plannen van KPN in die regio dus er verandert niets voor je! :wink:  

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sylvestero 

KPN en T-Mobile hebben ook een conflict over het aanleggen van glasvezel in een wijk in Den Haag. Beide bedrijven willen op termijn eigenaar worden van dat glasvezelnetwerk, waardoor nu de situatie dreigt te ontstaan dat beide bedrijven een eigen glasvezelverbinding gaan aanleggen in de wijk.

Bron

 

Reageer